نمایه نویسندگان

آ

  • آژند، یعقوب شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]
  • آیت اللهی، حبیب الله تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]

ا

  • اژدری، علیرضا طراحی با رویکرد احساسگرا مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]

پ

  • پورابریشم، احسان ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب ( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]

ث

  • ثقفی، محمدجواد مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]

چ

  • چوپانکاره، وحید طراحی با رویکرد احساسگرا مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]

ح

  • حسینی، مهدی شاهنامه قرچقای خان (شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
  • حق شناس، مهدی زمینه‌های تاریخی-اساطیری در بنیان‌های طراحی سنگ‌نگاره‌های ساسانی (با تأکید بر سنگ‌نگارة اردشیر بابکان در نقش رستم) [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 55-66]

خ

  • خطایی، سوسن بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]

د

  • دریایی، نازیلا قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
  • ده پهلوان، مصطفی مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]

ذ

  • ذاکرین، میترا بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]

ز

  • زرینه، هاله مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]

ص

  • صدقی، مهرداد تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]

ط

  • طالب پور، فریده بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]

ع

  • عظیمی، سمانه تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]

ف

  • فربود، فریناز ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب ( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]
  • فرج عصری، الهه نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
  • فرید، امیر جـایگاه "خط منحنی" در نقوش ایرانـی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 15-22]

ک

گ

  • گودرزی، مصطفی تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]

م

  • مجیدی، سعید نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
  • مرتضوی، محمد سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]
  • مصباح، گیتا تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک" بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
  • موسوی لر، اشرف السادات تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک" بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
  • میش مست، مسلم سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]

ن

  • ندایی فرد، احمد بررسی و تجزیه و تحلیل تئوریک حرفه ی طراحی صنعتی با محوریت نظریات چهار تن از نظریه پردازان مشهور این رشته [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 63-70]

ه

  • همتی، زینب طراحی با رویکرد احساسگرا مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]