آرنهایم، رودلف (1392)، هنر و ادراک بصری (روانشناسی چشم خلاق)، مجید اخگر، چاپ پنجم، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، تهران.
اسفرجانی، شهرزاد و آشتی، افشین و مسعودفر، علیرضا (1381). در یک کمپین تبلیغاتی چه میگذرد؟ و مسئولیتهای یک آژانس مشاور تبلیغاتی چیست؟، چاپ دوم، داروگ نو، تهران.
بهزادفر، مصطفی (1388)، هویت شهر، نگاهی به هویت شهر تهران، چاپ سوم، موسسهی نشر شهر، تهران.
دینی، کیت (1392)، برندینگ شهری، نظریهها و موارد، محمدرضا رستمی، چاپ اول، نشر تبلور، تهران.
سپهر، مسعود (1393)، شرحی بر نشانهها، چاپ اول، هرمس، تهران.
سپهر، مسعود (1390)، مقالات پنتاگرام، گفتارهایی دربارهی طراحی گرافیک، چاپ اول، سازمان چاپ و انتشارات، تهران.
گروه اینتربرند (1394)، (ویراستار: جف سویستان) فرهنگ واژگان برند، احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی، چاپ دوم، انتشارات سیته، تهران.
Florek, Magdanela; Insch, Andrea & Gnoth, Juergen (2006), City Council websites as a means of place brand identity communication, Place Branding, 2, 4, 276–296.
Kongprasert, Nattapong & Virutamasen, Porngarm (2015), Tourist Perceptions to Cultural Identity: The Case of Thai Experience , Procedia - Social and Behavioral Sciences, 195, 167 – 174.
Millman, Debbie (2012), Brand Bible: the complete guide to building, designing, and sustaining brands, Rockport Publishers-Beverly, Mass.
Tataroğlu, Nihal; Karataş, Asli & Erboy, Nedret (2015), An Evaluation On The Process of Being A Brand City Of Muğla", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 210, 114 – 125.
دسترسی در27/7/95............ URL1: https: //www.behance.net/gallery/276451/city-of-melbourne
دسترسی در25/7/95............URL3: https: //www.creativereview.co.uk/rebranding-new-york-city/
URL 4: http: //www.fastcodesign.com/3060794/nyc-gets-a-major-rebrand-and-its-first-official-pictogramsدسترسی در27/7/95 ...................................................................................................................................
دسترسی در26/7/95.......................................................................................................... URL 5: http: //www. NYCgo.co
دسترسی در 27/7/95.............................................................................................................................................................................