باقری، ابراهیم (1391)، مفاهیم کاربردی در طراحی احساس گرا، نشریه هنرهای زیبا- هنرهای تجسمی، شماره 50، صص 60-51.
پاکباز، روئین (1393)، دایره المعارف هنر، نشر فرهنگ معاصر، تهران.
پژوهشنامه ی فونت فارسی (1388)، چاپ اول، نشر دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی، تهران.
چوپانکاره، و؛
ذوالریاستین، م (1388)، روح مصنوع: شخصیت سازی و جان بخشی در طراحی محصول،
نشریه هنرهای زیبا-هنرهای تجسمی، شماره 39، صص 112-103.
دونیس ا، داندیس(1387)، مبادی سواد بصری، ترجمه مسعود سپهر، انتشارات سروش، تهران.
سعدی، ر؛ قلی پور، آ (1389)، بررسی اثرات شخصیت سرمایه گذاران و خطاهای ادراکی، نشریه تحقیقات مالی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 12، شماره 29، صص 58-41.
سعیدی، ثمر(1391)، بررسی تایپوگرافی در مکاتب نوین هنری، پایان نامه ارشد: هنرومعماری تهران مرکز.
سلنتیس، جیسون(1392)، تایپ، فرم و عملکرد(راهنمایی بر اصول تایپوگرافی)، چاپ اول، ترجمه محمد قلیزاده، ، فرهنگسرای میردشتی، تهران.
فضایلی، حبیب الله (1390)، اطلس خط، چاپ اول، انتشارات سروش، تهران.
مثقالی، فرشید (1390) تایپوگرافی، چاپ اول، چاپ و نشر نظر، تهران.
مثقالی، فرشید (1389) مقدمه ای بر گرافیک دیزاین، چاپ اول، چاپ و نشر نظر، تهران.
محمدقلیزاده، نازیلا (1391)، رویکرد طراحی احساس گرا در دنیای معاصر، چاپ اول، فرهنگسرای میردشتی، تهران.
معماری، سونا (1392)، بررسی ارتباط حافظه و احساس در طراحی المان شهری، پایان نامه ارشد: هنرومعماری تهران مرکز.
نورمن، دانلد آ (1390)، طراحی حسی، چاپ اول، ترجمه جهانبخش سادگی راد، انتشارات حرفه و هنرمند، تهران.
وی رایت، الکس (1389) تأملی در طراحی حروف، چاپ اول، ترجمه عاطفه متقی، انتشارات فرهنگسرای میردشتی، تهران.
هنر زمان (1388)، ماهنامه ی تخصصی جهانی صنایع دستی، هنرهای تجسمی، سال چهارم، شماره 10، صص 28-26.