• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • سیاست دسترسی آزاد
    • سیاست حق مالکیت معنوی
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English

تبیین ریشه های نو نگارگری در چهار مدرسه

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

10.22059/jfava.2009.68300
dor 20.1001.1.22286039.1388.1.40.2.5

نشریه هنرهای زیبا: هنرهای تجسمی
دوره 1، شماره 40
بهمن 1388
صفحه 15-24

فایل ها

  • XML
  • اصل مقاله 3.03 M

هم رسانی

ارجاع به این مقاله

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER

آمار

  • تعداد مشاهده مقاله: 279
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 594

APA

. (1388). تبیین ریشه های نو نگارگری در چهار مدرسه. نشریه هنرهای زیبا: هنرهای تجسمی, 1(40), 15-24. doi: 10.22059/jfava.2009.68300

MLA

. "تبیین ریشه های نو نگارگری در چهار مدرسه", نشریه هنرهای زیبا: هنرهای تجسمی, 1, 40, 1388, 15-24. doi: 10.22059/jfava.2009.68300

HARVARD

. (1388). 'تبیین ریشه های نو نگارگری در چهار مدرسه', نشریه هنرهای زیبا: هنرهای تجسمی, 1(40), pp. 15-24. doi: 10.22059/jfava.2009.68300

CHICAGO

, "تبیین ریشه های نو نگارگری در چهار مدرسه," نشریه هنرهای زیبا: هنرهای تجسمی, 1 40 (1388): 15-24, doi: 10.22059/jfava.2009.68300

VANCOUVER

. تبیین ریشه های نو نگارگری در چهار مدرسه. نشریه هنرهای زیبا: هنرهای تجسمی, 1388; 1(40): 15-24. doi: 10.22059/jfava.2009.68300

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • بروزرسانی نشریه 1403-06-11

https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ width="149" height="52" />

 

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب