فهرست منابع
دانسی، مارسل (۱۳۸۸)، نشانهشناسی رسانهها، ترجمه گودرز میرانی و بهزاد دوران، نشر چاپار، تهران.
رهبرنیا، زهرا و مهریزیثانی، سمیه (۱۳۸۷)، راهبردهای تبلیغات در اعلان، نشریهی علمی-پژوهش هنرهای زیبا، شماره۳۶، صص ۱۰۰-۸۷.
مکلوهان، هربرت مارشال (۱۳۷۷)، برای درک رسانه، ترجمه سعید آذری، انتشارات مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تهران.
ولز، ویلیام. برنت، جان. موریارتی، ساندرا (۱۳۸۳)، تبلیغات تجاری اصول و شیوههای عمل، ترجمه سینا قربانلو، نشر مبلغان، تهران.
Altstiel, Tom. Grow, Jean (2006), Advertising strategy, Sage Publication, India.
Chernatony, L.D. Riley, F .D. (1998) Defining A Brand:Beyond the literature whill experts interpretations , Journal of Marketing Management ,Vol.14 .P.p.417-443, USA.
FRAMPTON, JEZ. GALL, KELLY. ... (2004-2009 RANKINGS), BEST GLOBAL BRANDS, Interbrand, USA, in:
Jarvis, Phil. Perkin, John Adept. SEO (2009), Adept SEO (Search Engine Optimisation), North East England, in:
McPherson, Stephanie Sammartino (2011), Sergey Brin and Larry Page: Founders of Google, Lerner Publishing Group, USA.
Price Waterhouse Coopers, (2004), IAB Internet Advertising Revenue Report, Second-Quarter and First Six-Month Results, September 2004, in:
iab.net.
Scott, Virginia (2008), Google, Greenwood Press, London.