جوانی، اصغر؛ صافیان، محمد جواد و ریحانه رفیع زاده اخویان (1394)، تحلیل رسانه واقعیت افزوده به مثابه یک رسانه غوطه وری اجتماعی و تن یافتگی کاربر در بازیهای مبتنی بر آن، اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای : فرصت ها و چالش ها، دانشگاه اصفهان.
حکیم آرا، محمد علی (1393)، ارتباط متقاعدگرانه در تبلیغ، سمت، تهران.
خبازی کناری، مهدی و سبطی، صفا (1395)، «بدنمندی» در پدیدارشناسی هوسرل، مرلوپونتی و لویناس، حکمت و فلسفه، سال دوازدهم، شماره 3، صص 98-75.
راش، م (1389)، رسانههای نوین در هنر قرن بیستم، ترجمه بیتا روشنی، نظر، تهران.
کارمن، تیلور ( 1394)، مرلوپونتی، ترجمه مسعود علیا، ققنوس، تهران.
کارمن،تیلور و هنسن، مارک بی .ان. (1391)، مرلوپونتی ستایشگر فلسفه، ترجمه هانیه یاسری، ققنوس، تهران.
Avery, Alexa Bezjian; Calder, Bobby & Dawn lacobucci (1998), New media interactive advertising vs, traditional advertising, Journal of Advertising Reseaech, 38(4), pp. 23-32.
Gallagher, Shaun (2010), Merleau-ponty's Phenomenology of perception, Topoi: an International Review of Philosophy, vol. 29, No.2, pp. 183-185.
Galen.A, Johson & Michael B, Smith (1993), the Merleau - ponty Aesthetics Reader. Philosophy and painting, Nothwestem University Press, Evansion.
Lombard, Matthew & Snyder-Duch, Jennifer (2001), Interactive advertising and presence: A framework, Journal of Interactive Advertising,1(2), pp.56-65.
Merleau-Ponty, Maurice (1962), Phenomenology of Perception, Routledge and Kegan Paul, London.
O'Brien, Daniel Paul (2017), Post phenomenological performance: bodily extensions in interactive art, international journal of performance arts and digital Media, online Journal homepage: http://www.tandfonline.com/loi/rpdm20,DOI:10.1080/14794713.2017.1351658.
Romdenh-Romluc, Komarine (2010), Routledge Philosophy Guidebook to Merleau-Ponty and phenomenology of perception, Routledge, London & New York.
Venturelli, Suzete & Correa, Antenor Ferreira (2017), Ephemeral Art and Interactive Art: the Quest for Preservation and Dissemination, Journal of Literature and Art Studies, Vol.7,No.7, pp. 916-924.