باورز، جان. (1391). مقدمهای بر طراحی 2 بعدی، درک فرم و کارکرد. مترجم: سودابه صالحی، مرجان زاهدی. حرفه هنرمند، تهران. جهانگیری، سارا. (1396). بررسی رابطه فرم و محتوا در گرافیک تعاملی با رویکرد نشانه شناسی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه کمال الملک، نوشهر.
دونیس ا. داندیس. (1398). مبادی سواد بصری، مترجم: مسعود سپهر، سروش، تهران.
فخارزاده جهرمی، شقایق. (1396). بررسی کاربردهای واقعیت افزوده در طراحی گرافیک، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه هنر تهران. رنجبر بهارانی، پریسا. (1398). مطالعه تطبیقی رابط کاربری و تجربه کاربری در اپهای گردشگری اصفهان و پاریس، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه کمال الملک، نوشهر.
رفیعزاده اخویان، ریحانه. (1394)، تحلیل پدیدارشناختی واقعیتافزوده به مثابه رسانه در هنر معاصر، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه هنر اصفهان.
محمدزاده، مسعود. (1394). طراحی قلم فارسی وب با رویکرد احساسگرا، پایاننامه کارشناسی ارشد، هنر و معماری، تهران.
discover/mixed-reality Denisov, R, V. (2019). Perspectives and development of mixed reality technologies. National Technical University of Ukraine, Faculty of Electronics, Kyiv, Ukraine.
Galitz, Wilbert O. (2007). The essential guide to user interface design, USA, NY.
Hanna, Matthew G. (2018). Augmented Reality Technology Using Microsoft HoloLens in Anatomic Pathology. Archives of Pathology & Laboratory Medicine, Vol 142, Page:638-644.
Hartson, R. Pardha S, P. (2012). The UX Book Process and Guidelines for Ensuring a Quality User Experience. USA, ISBN: 978-0-12-385241-0.
Ong, Sean. (2017). Beginning Windows Mixed Reality Programming, USA.
Pell, Mike. (2017). Envisioning Holograms Design Breakthrough Experiences for Mixed Reality, USA.
Preece, J. Sharp, H. Rogers, Y. (2019). Interaction design: beyond human computer interaction, USA. Park, Y. Coulter, D. (2019). Typography, May 3 2019, Microsoft, from https://docs.microsoft.com/en-us/windows/mixed-reality/design/typography .
Park, Y. Kurtis. (2020). Designing content for holographic display. May 18 2020, Microsoft, from https://docs.microsoft.com/en-us/windows/mixed-reality/design/designing-content-for-holographic-display .
Ramos, M, S. (2019). Development of Mixed Reality Applications Using, The Magic Leap One Device. Autonomous University of Madrid.
Tao, F. Liu, A. Hu, T. Nee, A. (2020). Digital Twin Driven Smart Design. Academic Press of Elsevier, UK.
Vitazko, M. Kurtis. Coulter, D. (2018). Foundational elements: Color, light, and materials.
July 21 2018, Microsoft, from https://docs.microsoft.com/en-us/windows/mixed-reality/design/color-light-and-materials Vishnu, T. Balamurugan, CR. Roy, CT. (2017). Hologram Based Three-Dimensional Projection. 6th International Conference on Research Trends in Engineering, Applied Science and Management, International Journal, page 763-768,
Vallino, James R. (1998). Interactive Augmented Reality, University of Rochester, NY.