نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آنالیز SEM. مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
  • آنالیز پدیدار شناسی طراحی با رویکرد احساسگرا مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]
  • آیین پرستش خورشید بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]

ا

  • ابریشمینه بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
  • احساس‌گرا نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
  • استدلال بصری تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]
  • اسطوره بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
  • اسماعیل جلایر شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]
  • اطلاعات تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]
  • الگوی کنشی تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک" بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]

ب

  • بافت ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب ( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]

پ

  • پارچه بافی اشکانی مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
  • پارچه بافی ساسانی مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
  • پورتجز قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
  • پولونیز قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]

ت

  • ترکیبات نقوش بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
  • تزئینات معماری سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]
  • تصویر تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]
  • تفکر طراحی تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]
  • تکنیک بافت مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
  • تئوری طراحی بررسی و تجزیه و تحلیل تئوریک حرفه ی طراحی صنعتی با محوریت نظریات چهار تن از نظریه پردازان مشهور این رشته [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 63-70]

چ

  • چلیپا بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]

ح

  • حرفه طراحی بررسی و تجزیه و تحلیل تئوریک حرفه ی طراحی صنعتی با محوریت نظریات چهار تن از نظریه پردازان مشهور این رشته [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 63-70]
  • حرکت جـایگاه "خط منحنی" در نقوش ایرانـی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 15-22]

د

  • دیبا ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب ( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]

ر

  • روایت تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک" بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]

ز

  • زاویه دید تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]
  • زیبایی‌شناسی نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
  • زمینه‌های تاریخی-اساطیری زمینه‌های تاریخی-اساطیری در بنیان‌های طراحی سنگ‌نگاره‌های ساسانی (با تأکید بر سنگ‌نگارة اردشیر بابکان در نقش رستم) [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 55-66]

س

  • ساختار شاهنامه قرچقای خان (شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
  • ساختار بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
  • سالتینگ قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
  • سان گشکو قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
  • سفالینه های ایران قبل و بعد از اسلام بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
  • سلطان محمد تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک" بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
  • سنگ‌نگاره اردشیر بابکان زمینه‌های تاریخی-اساطیری در بنیان‌های طراحی سنگ‌نگاره‌های ساسانی (با تأکید بر سنگ‌نگارة اردشیر بابکان در نقش رستم) [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 55-66]

ش

  • شاهنامه رشیدا شاهنامه قرچقای خان (شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
  • شاهنامه قرچغای خان شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]
  • شوشتر ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب ( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]
  • شیوه پرداز شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]

ط

  • طراحی احساسگرا طراحی با رویکرد احساسگرا مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]
  • طراحی با دست آزاد تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]
  • طراحی بر مبنای سناریو طراحی با رویکرد احساسگرا مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]
  • طراحی وسیله سرگرمی طراحی با رویکرد احساسگرا مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]

ع

  • عمل طراحی بررسی و تجزیه و تحلیل تئوریک حرفه ی طراحی صنعتی با محوریت نظریات چهار تن از نظریه پردازان مشهور این رشته [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 63-70]
  • عملکرد نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]

ف

  • فرایند طراحی تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]
  • فضای اثر زمینه‌های تاریخی-اساطیری در بنیان‌های طراحی سنگ‌نگاره‌های ساسانی (با تأکید بر سنگ‌نگارة اردشیر بابکان در نقش رستم) [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 55-66]

ق

  • قالی ایرانی قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
  • قرچقای خان شاهنامه قرچقای خان (شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]

ک

  • کاشی زیرلعابی سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]
  • کاشیکاری سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]
  • کیفیت های بصری تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]

گ

  • گریماس تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک" بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]

م

  • میترا بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
  • محمد یوسف شاهنامه قرچقای خان (شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
  • مرگ ضحاک تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک" بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
  • مطالعات طراحی بررسی و تجزیه و تحلیل تئوریک حرفه ی طراحی صنعتی با محوریت نظریات چهار تن از نظریه پردازان مشهور این رشته [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 63-70]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
  • معماری اسلامی سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]
  • معنای ضمنی تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]
  • منحنی جـایگاه "خط منحنی" در نقوش ایرانـی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 15-22]
  • منسوجات ساسانی ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب ( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]
  • مینی‌مالیسم نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]

ن

  • ناخودآگاه قومی جـایگاه "خط منحنی" در نقوش ایرانـی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 15-22]
  • نشانه شناسی تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک" بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
  • نشانه‌شناسی نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
  • نقش خورشید بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
  • نقش رستم زمینه‌های تاریخی-اساطیری در بنیان‌های طراحی سنگ‌نگاره‌های ساسانی (با تأکید بر سنگ‌نگارة اردشیر بابکان در نقش رستم) [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 55-66]
  • نقشمایه ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب ( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]
  • نقش مایه ها بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
  • نقش های ایرانی جـایگاه "خط منحنی" در نقوش ایرانـی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 15-22]
  • نقطه پرداز شاهنامه قرچقای خان (شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
  • نقطه چین کاری شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]
  • نقوش نمادین بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
  • نگارگری شاهنامه قرچقای خان (شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]

و

  • ویژگی های اسکچ تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]

ه

  • هاشورزنی شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]