آ
-
آنالیز SEM.
مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی
موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
-
آنالیز پدیدار شناسی
طراحی با رویکرد احساسگرا
مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]
-
آیین پرستش خورشید
بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
ا
-
ابریشمینه
بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
-
احساسگرا
نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
-
استدلال بصری
تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]
-
اسطوره
بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
-
اسماعیل جلایر
شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]
-
اطلاعات
تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]
-
الگوی کنشی
تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک"
بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
ب
-
بافت
ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب
( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]
پ
-
پارچه بافی اشکانی
مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی
موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
-
پارچه بافی ساسانی
مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی
موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
-
پورتجز
قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
-
پولونیز
قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
ت
-
تئوری طراحی
بررسی و تجزیه و تحلیل تئوریک حرفه ی طراحی صنعتی با محوریت نظریات چهار تن از نظریه پردازان مشهور این رشته [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 63-70]
-
ترکیبات نقوش
بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
-
تزئینات معماری
سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]
-
تصویر
تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]
-
تفکر طراحی
تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]
-
تکنیک بافت
مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی
موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
چ
-
چلیپا
بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
ح
-
حرفه طراحی
بررسی و تجزیه و تحلیل تئوریک حرفه ی طراحی صنعتی با محوریت نظریات چهار تن از نظریه پردازان مشهور این رشته [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 63-70]
-
حرکت
جـایگاه "خط منحنی" در نقوش ایرانـی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 15-22]
د
-
دیبا
ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب
( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]
ر
-
روایت
تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک"
بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
ز
-
زاویه دید
تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]
-
زمینههای تاریخی-اساطیری
زمینههای تاریخی-اساطیری در بنیانهای طراحی سنگنگارههای ساسانی
(با تأکید بر سنگنگارة اردشیر بابکان در نقش رستم) [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 55-66]
-
زیباییشناسی
نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
س
-
ساختار
شاهنامه قرچقای خان
(شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
-
ساختار
بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
-
سالتینگ
قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
-
سان گشکو
قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
-
سفالینه های ایران قبل و بعد از اسلام
بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
-
سلطان محمد
تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک"
بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
-
سنگنگاره اردشیر بابکان
زمینههای تاریخی-اساطیری در بنیانهای طراحی سنگنگارههای ساسانی
(با تأکید بر سنگنگارة اردشیر بابکان در نقش رستم) [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 55-66]
ش
-
شاهنامه رشیدا
شاهنامه قرچقای خان
(شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
-
شاهنامه قرچغای خان
شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]
-
شوشتر
ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب
( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]
-
شیوه پرداز
شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]
ط
-
طراحی احساسگرا
طراحی با رویکرد احساسگرا
مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]
-
طراحی با دست آزاد
تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]
-
طراحی بر مبنای سناریو
طراحی با رویکرد احساسگرا
مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]
-
طراحی وسیله سرگرمی
طراحی با رویکرد احساسگرا
مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 67-74]
ع
-
عمل طراحی
بررسی و تجزیه و تحلیل تئوریک حرفه ی طراحی صنعتی با محوریت نظریات چهار تن از نظریه پردازان مشهور این رشته [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 63-70]
-
عملکرد
نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
ف
-
فرایند طراحی
تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]
-
فضای اثر
زمینههای تاریخی-اساطیری در بنیانهای طراحی سنگنگارههای ساسانی
(با تأکید بر سنگنگارة اردشیر بابکان در نقش رستم) [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 55-66]
ق
-
قالی ایرانی
قالی های ایرانی و اسامی غیر ایرانی [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 45-52]
-
قرچقای خان
شاهنامه قرچقای خان
(شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
ک
-
کاشی زیرلعابی
سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]
-
کاشیکاری
سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]
-
کیفیت های بصری
تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]
گ
-
گریماس
تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک"
بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
م
-
محمد یوسف
شاهنامه قرچقای خان
(شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
-
مرگ ضحاک
تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک"
بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
-
مطالعات طراحی
بررسی و تجزیه و تحلیل تئوریک حرفه ی طراحی صنعتی با محوریت نظریات چهار تن از نظریه پردازان مشهور این رشته [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 63-70]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی و آزمایشگاهی تکه پارچه اشکانی ـ ساسانی
موزه مقدم دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 35-44]
-
معماری اسلامی
سیر تحول، بررسی تاریخی و طبقه بندی کاشی های زیرلعابی در ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 35-46]
-
معنای ضمنی
تغییرات زاویه دید و همبستگی آن با دگرگونی های معنایی در هنرهای دیداری [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 5-14]
-
منحنی
جـایگاه "خط منحنی" در نقوش ایرانـی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 15-22]
-
منسوجات ساسانی
ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب
( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]
-
میترا
بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
-
مینیمالیسم
نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
ن
-
ناخودآگاه قومی
جـایگاه "خط منحنی" در نقوش ایرانـی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 15-22]
-
نشانهشناسی
نشانه شناسی، زیبایی شناسی و عملکردگرایی در طراحی محصول با رویکرد مینی مالیسم احساس گرا [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 71-78]
-
نشانه شناسی
تحلیل ساختار روایت در نگاره "مرگ ضحاک"
بر اساس الگوی کنشی گریماس [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 23-34]
-
نقش خورشید
بررسی نقش خورشید بر سفالینه های ایران [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 23-34]
-
نقش رستم
زمینههای تاریخی-اساطیری در بنیانهای طراحی سنگنگارههای ساسانی
(با تأکید بر سنگنگارة اردشیر بابکان در نقش رستم) [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 55-66]
-
نقشمایه
ماهیت دیبای شوشتر از منظر منابع مکتوب
( خاستگاه، مراکز تولید، نقش و کاربرد) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 53-62]
-
نقش مایه ها
بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
-
نقش های ایرانی
جـایگاه "خط منحنی" در نقوش ایرانـی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 15-22]
-
نقطه پرداز
شاهنامه قرچقای خان
(شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
-
نقطه چین کاری
شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]
-
نقوش نمادین
بررسی تصویر انسان در ابریشمینه های آل بویه و سلجوقی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 47-54]
-
نگارگری
شاهنامه قرچقای خان
(شاهنامه ویندزور) [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 13-22]
و
-
ویژگی های اسکچ
تأثیر طراحی با دست آزاد (اسکچ) در فرایند طراحی [دوره 3، شماره 46، 1390، صفحه 75-85]
ه
-
هاشورزنی
شیوه «پرداز» در نقاشی ایران [دوره 3، شماره 45، 1390، صفحه 5-12]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد