آ
-
آژند، یعقوب
تأثیر هنرمندان مکتب تبریز در شکل گیری و گسترش مکتب استانبول [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 33-38]
-
آیت اللهی، حبیب الله
دیدگاه عارفان مسلمان درباره نور وتأثیر آن برسا حت هنر [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 5-14]
-
آیت اللهی، حبیب الله
نقد تکوینی عکس
( بررسی امکان و شیوة کاربرد نقد تکوینی در عکاسی ) [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 59-70]
ا
-
ابراهیمی ناغانی، حسین
جنبش سقاخانه؛ انکشاف و گشودگی تمهیدات و شگردهای زیبایی شناختی هنرهای کهن، قومی و سنتی ایران [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 39-52]
-
اثنی عشری، سیدمحمد خلیل
بررسی نقش محصول به عنوان واسطة منطقی
بین طراح و استفاده گر [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 67-74]
-
اژدری، علیرضا
به سوی راهکاری برای طراحی فرهنگ محور [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 57-66]
-
اعوانی، غلامرضا
دیدگاه عارفان مسلمان درباره نور وتأثیر آن برسا حت هنر [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 5-14]
-
افتخاری، فرزانه
ورود به حیطه طراحی اجتماعی با نگاه به جامعه معلولین
طراحی موردی: مناسب سازی خودروی سمند برای افراد پاراپلژی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 105-114]
-
افهمی، رضا
روش شناسی طراحی صنعتی در عصر پسامدرن
(با تکیه بر تجارب آلساندرو مندینی) [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 71-82]
-
اکبری، عباس
مقایسه تطبیقی دو اثر از آنتونی گورملی با پیشینه ی مجسمه سازی چین [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 81-93]
-
انصاری، مجتبی
روش شناسی طراحی صنعتی در عصر پسامدرن
(با تکیه بر تجارب آلساندرو مندینی) [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 71-82]
ب
-
براتی، بهاره
جام شوش، جامی پر از رمز و راز [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 45-56]
-
بلخاری، حسن
تجلی آیین ور در نگاره گذر سیاوش از آتش [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 53-62]
-
بیدختی، محمدعلی
نقد تکوینی عکس
( بررسی امکان و شیوة کاربرد نقد تکوینی در عکاسی ) [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 59-70]
پ
-
پورمند، حسنعلی
مجسمه سازی در فضاهای شهری [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 51-58]
ج
-
جباری، صداقت
تنوع خط کوفی در کتیبههای سفال سامانی
(قرن سوم تا پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 33-44]
چ
-
چوپانکاره، وحید
ورود به حیطه طراحی اجتماعی با نگاه به جامعه معلولین
طراحی موردی: مناسب سازی خودروی سمند برای افراد پاراپلژی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 105-114]
-
چوپانکاره، وحید
بررسی شیوه ای برای گردآوری اطلاعات پایه کاربران کودک
با هدف طراحی بازی آموزشی با رویکرد کاربر محور [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 69-80]
ح
-
حاتم، غلامعلی
نگارة «هارون در حمام»؛
فتّوتنگارة دلاّکان، سلمانیان و سرتراشان [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 25-34]
-
حریریان، نرگس
نقش محوری مینیمالیسم در پایان دوران مدرن
و بکارگیری نور در آثار دن فلاون [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 83-94]
-
حسامی، منصور
نشان از بی نشانی
پژوهشی در اندیشه و نقاشی چینی به بهانه ی آثار پاتا شان جن [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 41-50]
-
حسن پور، محمد
خوانش عکس، به مثابه هرمنوتیکِ امر خصوصی [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 17-24]
-
حسینی، سیدهاشم
مقایسة تاثیر هنر سفالگری چین بر ایرانِ ادوار تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 71-82]
-
حسینی زاده، آذین
"طراح گرافیک و طراحی فرهنگ"
در ایران صنعتی و پساصنعتی [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 75-85]
خ
-
خادمی ندوشن، فرهنگ
مدیریت تولید هنر در دوره هخامنشی [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 33-40]
-
خوش نظر، سیدرحیم
دیدگاه عارفان مسلمان درباره نور وتأثیر آن برسا حت هنر [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 5-14]
د
-
دادور، ابوالقاسم
بررسی شکل و فرم در ریتون های ایرانی (هزاره چهارم قبل از میلاد تا پایان دوره ساسانی )* [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
-
دادور، ابوالقاسم
تحلیل ارتباطات نوشتاری در حوزه بیان هنری [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 35-44]
-
دارش، یواف
ارزیابی دیوارنگاری معاصر تهران از دیدگاه مخاطب [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 63-70]
ر
-
رمضان ماهی، سمیه
تجلی آیین ور در نگاره گذر سیاوش از آتش [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 53-62]
-
رهبرنیا، زهرا
"طراح گرافیک و طراحی فرهنگ"
در ایران صنعتی و پساصنعتی [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 75-85]
-
رویان، سمیرا
ارزیابی دیوارنگاری معاصر تهران از دیدگاه مخاطب [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 63-70]
س
-
ستاری، محمد
عکاسی قاجار: نگاه شرقی، نگاه غربی [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 45-56]
-
سیدابریشمی، آزاده
بررسی شیوه ای برای گردآوری اطلاعات پایه کاربران کودک
با هدف طراحی بازی آموزشی با رویکرد کاربر محور [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 69-80]
ش
-
شاد قزوینی، پریسا
بررسی مضمونی و زیباشناسی نقاشی های مذهبی عامیانه
در بقعه لیچا از گیلان [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 13-22]
-
شرفی، حسن
تحلیلـی بر مسایل برنامه درسی گروه تحصیلی هنر نظام متوسطه
در آموزشهای فنی/حرفهای و مهارتیبا تأکید برشاخه کاردانش [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 15-24]
-
شهابی، سیدمحمدرضا
بررسی شیوه ای برای گردآوری اطلاعات پایه کاربران کودک
با هدف طراحی بازی آموزشی با رویکرد کاربر محور [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 69-80]
ص
-
صدری، مینا
نظام آموزش در خوش نویسی [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 25-32]
ط
-
طالب پور، فریده
نوع لباس و نمادهای رنگ در عرفان اسلامی [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 5-14]
-
طاهری، علیرضا
نقوش ساسانی و اسلامی بر روی دستبافته بایو [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 23-32]
-
طاووسی، ماهیار
مدیریت تولید هنر در دوره هخامنشی [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 33-40]
-
طاووسی، محمود
مدیریت تولید هنر در دوره هخامنشی [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 33-40]
ع
-
عالمی، اکبر
نقد تکوینی عکس
( بررسی امکان و شیوة کاربرد نقد تکوینی در عکاسی ) [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 59-70]
-
عراقچیان، مهدی
عکاسی قاجار: نگاه شرقی، نگاه غربی [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 45-56]
-
عظیمی، حبیب اله
ادوار تذهیب در کتاب آرایی مذهبی ایرانی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 23-32]
-
عمادی، سیدمانی
نگارة «هارون در حمام»؛
فتّوتنگارة دلاّکان، سلمانیان و سرتراشان [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 25-34]
ف
-
فدوی، سیدمحمد
تجلی آیین ور در نگاره گذر سیاوش از آتش [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 53-62]
-
فدوی، سیدمحمد
بداهه سازی در هنر نقاشی و تصویر سازی [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 15-22]
-
فرهمند بروجنی، حمید
بافت در نقاشی سه پایهای، از منظر دانش حفظ و مرمت آثار هنری [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 115-125]
-
فریدی زاد، امیرمسعود
به سوی راهکاری برای طراحی فرهنگ محور [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 57-66]
ک
-
کامه خوش، پارسا
به سوی راهکاری برای طراحی فرهنگ محور [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 57-66]
-
کبیری، فرانک
جام شوش، جامی پر از رمز و راز [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 45-56]
-
کفشچیان مقدم، اصغر
ارزیابی دیوارنگاری معاصر تهران از دیدگاه مخاطب [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 63-70]
-
کفشچیان مقدم، اصغر
بداهه سازی در هنر نقاشی و تصویر سازی [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 15-22]
-
کلینی ممقانی، ناصر
ارزیابی کاربر و کارکرد محصول با رویکرد طراحی تعاملات [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 95-104]
-
کوچک پور، نسیم
روش شناسی طراحی صنعتی در عصر پسامدرن
(با تکیه بر تجارب آلساندرو مندینی) [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 71-82]
گ
-
گودرزی، مصطفی
نوع لباس و نمادهای رنگ در عرفان اسلامی [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 5-14]
م
-
مرتضایی، سیدرضا
بیانهایی پیرامون شناخت تعامل فرهنگ و طراحی (محصول) [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 57-68]
-
مرشدزاده، الهام
ارزیابی کاربر و کارکرد محصول با رویکرد طراحی تعاملات [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 95-104]
-
مسدد، سیدهاشم
بررسی نقش محصول به عنوان واسطة منطقی
بین طراح و استفاده گر [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 67-74]
-
مصباح اردکانی، نصرت الملوک
بررسی شکل و فرم در ریتون های ایرانی (هزاره چهارم قبل از میلاد تا پایان دوره ساسانی )* [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 5-12]
-
معصوم زاده، فرناز
تنوع خط کوفی در کتیبههای سفال سامانی
(قرن سوم تا پنجم هجری قمری) [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 33-44]
-
معنوی راد، میترا
تحلیل ارتباطات نوشتاری در حوزه بیان هنری [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 35-44]
-
ملاصالحی، حکمت اله
دیدگاه عارفان مسلمان درباره نور وتأثیر آن برسا حت هنر [دوره 2، شماره 42، 1390، صفحه 5-14]
-
موسیوند، محسن
مجسمه سازی در فضاهای شهری [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 51-58]
-
مونسی سرخه، مریم
نوع لباس و نمادهای رنگ در عرفان اسلامی [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 5-14]
ن
-
نامورمطلق، بهمن
نقد تکوینی عکس
( بررسی امکان و شیوة کاربرد نقد تکوینی در عکاسی ) [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 59-70]
-
ندایی فرد، احمد
ورود به حیطه طراحی اجتماعی با نگاه به جامعه معلولین
طراحی موردی: مناسب سازی خودروی سمند برای افراد پاراپلژی [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 105-114]
-
نعمتی بابای لو، علی
بافت در نقاشی سه پایهای، از منظر دانش حفظ و مرمت آثار هنری [دوره 2، شماره 41، 1390، صفحه 115-125]
-
نوایی، آزاده
جستجو در «نسبیت» [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 5-16]
-
نوایی، کامبیز
جستجو در «نسبیت» [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 5-16]
-
نوروزی طلب، علیرضا
خوانش عکس، به مثابه هرمنوتیکِ امر خصوصی [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 17-24]
ه
-
هاشمی، نجمه
مقایسه تطبیقی دو اثر از آنتونی گورملی با پیشینه ی مجسمه سازی چین [دوره 2، شماره 43، 1390، صفحه 81-93]
-
هژبری نوبری، علیرضا
مدیریت تولید هنر در دوره هخامنشی [دوره 2، شماره 44، 1390، صفحه 33-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد