آ
-
آشیکاگا
تبیین مؤلفههای زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
-
آمیزۀ نشانهشناختی
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
-
آهکبری
آرایههای آهکبری حمامهای خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
ا
-
ابنهیثم
در جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
-
احساس زیباییشناختی
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
ادبیات کودک
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
-
از آن خودسازی
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
اساطیر
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
-
اکفراسیس»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
-
انگیزش
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
-
اولافور الیاسون
باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
-
ایلخانان
پژوهشی در ویژگیهای بصری خطوط سکههای دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
-
ایمانوئل کانت
والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپهای پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
ب
-
برگرفتگی
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
-
بودیسم
تبیین مؤلفههای زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
-
بیدکُردوئیه
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
-
بیشمتنیت
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
-
بینامتنیت»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
پ
-
پراگماتیسم
تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
-
پرویز تناولی
مطالعه ترامتنی فرهاد درمجسمه های مسی پرویز تناولی [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 49-62]
-
پست مدرن
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
پیت موندریان
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
پیربوداق
تحولات هنر کتابآرایی قراقویونلوها در دورهی پیربوداق نیمهی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
ت
-
تایپوگرافی
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
-
تجربه لذت
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
تحلیل گفتمان فوکو
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
-
ترامتنیت ژنت
مطالعه ترامتنی فرهاد درمجسمه های مسی پرویز تناولی [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 49-62]
-
تزاویق
در جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
-
تصویرسازی دوره تیموریان
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
-
تمدن روم
والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپهای پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
ج
-
جهانمحلیگرایی
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
-
جهانیشدن
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
-
جیووانی باتیستا پیرانزی
والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپهای پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
چ
-
چهلماشوله یا سینهریز یا چپی
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
-
چیدمان های نوری
باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
ح
-
حمامهای خصوصی
آرایههای آهکبری حمامهای خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
خ
-
خاوران نامه ابن حسام
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
-
خطای بصری
در جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
-
خط کوفی
پژوهشی در ویژگیهای بصری خطوط سکههای دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
-
خمسه نظامی
مطالعه ترامتنی فرهاد درمجسمه های مسی پرویز تناولی [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 49-62]
-
خوشنویسی
تحولات هنر کتابآرایی قراقویونلوها در دورهی پیربوداق نیمهی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
-
خوشنویسی ایرانی
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
-
خویشکاری
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
د
-
داستان ضحاک
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
-
دروازه پدران
«دروازه خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
-
دروازه خدایان
«دروازه خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
-
دستبافته
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
-
دیدمایه
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
-
دیو
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
ذ
-
ذن بودیسم
تبیین مؤلفههای زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
ر
-
رفتار نمادین
هنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
-
روایتشناسی
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
-
روشبافت
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
ز
-
زمان اصیل
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
-
زیباشناسی ویرانی
والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپهای پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
-
زیباییشناسی ایدئالیستی
تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
-
زیورآلات
هنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
ژ
-
ژنت
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
س
-
سکه
پژوهشی در ویژگیهای بصری خطوط سکههای دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
-
سنندج
آرایههای آهکبری حمامهای خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
-
سیمای حضرت علی در نهج البلاغه
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
ش
-
شاهنامه بایسنقری
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
ط
-
طراحی تعاملی
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
-
طراحی کاربرمحور
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
-
طرح روی جلد
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
ظ
-
ظرفیتهای شناختی
هنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
ع
-
عنوانپژوهی
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
غ
-
غیاثالدین نقاش
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
ف
-
فراترکیب
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
-
فرمالیسم
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
فرم معنادار
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
فرهاد
مطالعه ترامتنی فرهاد درمجسمه های مسی پرویز تناولی [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 49-62]
ق
-
قاجار
آرایههای آهکبری حمامهای خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
-
قالیچه
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
-
قالیچۀ تصویری»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
-
قراقویونلو
تحولات هنر کتابآرایی قراقویونلوها در دورهی پیربوداق نیمهی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
-
قوانین گشتالت
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
ک
-
کاربردپذیری
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
-
کتابآرایی
تحولات هنر کتابآرایی قراقویونلوها در دورهی پیربوداق نیمهی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
-
کتاب المناظر
در جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
-
کتابت
تحولات هنر کتابآرایی قراقویونلوها در دورهی پیربوداق نیمهی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
-
کتابهای تصویری
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
-
کلایو بل
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
کنش محصول
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
-
کیوان
«دروازه خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
گ
-
گرافیک
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
-
گلیمکرمان
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
ل
-
لیلی و مجنون
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
م
-
محمد سیاه قلم
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
-
مدرنیتهی رفتاری
هنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
-
مدل جامع کاربردپذیری
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
-
مفرغ لرستان
«دروازه خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
-
موزه ملک
پژوهشی در ویژگیهای بصری خطوط سکههای دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
-
میترا
«دروازه خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
ن
-
نئوپلاستیسیسم
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
نشانهشناسی
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
-
نشانههای دیاگرامی
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
-
نقاشی ایران
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
-
نقاشی تمدن اسلامی
در جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
-
نقاشی ژاپنی
تبیین مؤلفههای زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
-
نقاشیهای مومی مصر
در جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
-
نقد نسبیتگرا
تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
-
نقوش
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
-
نقوش و مضامین
آرایههای آهکبری حمامهای خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
-
نگارگری
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
-
نگارگری
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
-
نگارگری فرهاد نقاش
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
-
نیاز
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
و
-
والایی
باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
-
والایی
والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپهای پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
ه
-
هفتپیکر»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
-
هفتگنبد»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
-
هنر پاپ
تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
-
هنر پیش از تاریخ
هنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
-
هنر معاصر
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
هنر نوری
باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
-
هویت
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد