نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشیکاگا تبیین مؤلفه‌های زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
  • آمیزۀ نشانه‌شناختی خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانه‌شناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
  • آهک‌بری آرایه‌های آهک‌بری حمام‌های خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]

ا

  • ابن‌هیثم در جستجوی نقاشی‌هایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابن‌هیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
  • احساس زیبایی‌شناختی نظریه زیبایی‌شناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
  • ادبیات کودک برهم‌کنش سه‌وجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
  • از آن خودسازی تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقایی‌تبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
  • اساطیر واکاوی خویشکاری‌های اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
  • اکفراسیس» «اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفت‌گنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
  • انگیزش زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
  • اولافور الیاسون باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
  • ایلخانان پژوهشی در ویژگی‌های بصری خطوط سکه‌های دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
  • ایمانوئل کانت والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپ‌های پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]

ب

  • برگرفتگی تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
  • بودیسم تبیین مؤلفه‌های زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
  • بیدکُردوئیه پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهل‌ماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
  • بیش‌متنیت تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
  • بینامتنیت» «اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفت‌گنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]

پ

  • پراگماتیسم تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
  • پرویز تناولی مطالعه ترامتنی فرهاد درمجسمه های مسی پرویز تناولی [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 49-62]
  • پست مدرن تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقایی‌تبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
  • پیت موندریان نظریه زیبایی‌شناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
  • پیربوداق تحولات هنر کتاب‌آرایی قراقویونلوها در دوره‌ی پیربوداق نیمه‌ی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]

ت

  • تایپوگرافی برهم‌کنش سه‌وجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
  • تجربه لذت زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقایی‌تبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
  • تحلیل گفتمان فوکو "واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
  • ترامتنیت ژنت مطالعه ترامتنی فرهاد درمجسمه های مسی پرویز تناولی [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 49-62]
  • تزاویق در جستجوی نقاشی‌هایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابن‌هیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
  • تصویرسازی دوره تیموریان "واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
  • تمدن روم والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپ‌های پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]

ج

  • جهان‌محلی‌گرایی تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانی‌سازی و جهان‌محلی‌گرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنه‌محمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
  • جهانی‌شدن تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانی‌سازی و جهان‌محلی‌گرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنه‌محمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
  • جیووانی باتیستا پیرانزی والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپ‌های پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]

چ

  • چهل‌ماشوله یا سینه‌ریز یا چپی پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهل‌ماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
  • چیدمان های نوری باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]

ح

  • حمام‌های خصوصی آرایه‌های آهک‌بری حمام‌های خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]

خ

  • خاوران نامه ابن حسام "واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
  • خطای بصری در جستجوی نقاشی‌هایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابن‌هیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
  • خط کوفی پژوهشی در ویژگی‌های بصری خطوط سکه‌های دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
  • خمسه نظامی مطالعه ترامتنی فرهاد درمجسمه های مسی پرویز تناولی [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 49-62]
  • خوشنویسی تحولات هنر کتاب‌آرایی قراقویونلوها در دوره‌ی پیربوداق نیمه‌ی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
  • خوشنویسی ایرانی خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانه‌شناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
  • خویشکاری واکاوی خویشکاری‌های اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]

د

  • داستان ضحاک تحلیل روایت‌شناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
  • دروازه پدران «دروازه‌ خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
  • دروازه‌ خدایان «دروازه‌ خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
  • دستبافته‌ پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهل‌ماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
  • دیدمایه خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانه‌شناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
  • دیو واکاوی خویشکاری‌های اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]

ذ

  • ذن بودیسم تبیین مؤلفه‌های زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]

ر

  • رفتار نمادین هنر و بقایای زیورآلات پارینه‌سنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاه‌های ظرفیت‌ شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
  • روایت‌شناسی تحلیل روایت‌شناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
  • روش‌بافت پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهل‌ماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]

ز

  • زمان اصیل زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
  • زیباشناسی ویرانی والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپ‌های پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
  • زیبایی‌شناسی ایدئالیستی تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
  • زیورآلات هنر و بقایای زیورآلات پارینه‌سنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاه‌های ظرفیت‌ شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]

ژ

  • ژنت تحلیل روایت‌شناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]

س

  • سکه پژوهشی در ویژگی‌های بصری خطوط سکه‌های دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
  • سنندج آرایه‌های آهک‌بری حمام‌های خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
  • سیمای حضرت علی در نهج البلاغه "واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]

ش

  • شاهنامه بایسنقری تحلیل روایت‌شناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]

ط

  • طراحی تعاملی ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
  • طراحی کاربرمحور ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
  • طرح روی جلد برهم‌کنش سه‌وجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]

ظ

  • ظرفیت‌های شناختی هنر و بقایای زیورآلات پارینه‌سنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاه‌های ظرفیت‌ شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]

ع

  • عنوان‌پژوهی برهم‌کنش سه‌وجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]

غ

  • غیاث‌الدین نقاش واکاوی خویشکاری‌های اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]

ف

  • فراترکیب ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
  • فرمالیسم نظریه زیبایی‌شناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
  • فرم معنادار نظریه زیبایی‌شناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
  • فرهاد مطالعه ترامتنی فرهاد درمجسمه های مسی پرویز تناولی [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 49-62]

ق

  • قاجار آرایه‌های آهک‌بری حمام‌های خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
  • قالیچه تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
  • قالیچۀ تصویری» «اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفت‌گنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
  • قراقویونلو تحولات هنر کتاب‌آرایی قراقویونلوها در دوره‌ی پیربوداق نیمه‌ی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
  • قوانین گشتالت خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانه‌شناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]

ک

  • کاربردپذیری ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
  • کتاب‌آرایی تحولات هنر کتاب‌آرایی قراقویونلوها در دوره‌ی پیربوداق نیمه‌ی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
  • کتاب المناظر در جستجوی نقاشی‌هایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابن‌هیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
  • کتابت تحولات هنر کتاب‌آرایی قراقویونلوها در دوره‌ی پیربوداق نیمه‌ی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
  • کتاب‌های تصویری برهم‌کنش سه‌وجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
  • کلایو بل نظریه زیبایی‌شناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
  • کنش محصول زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
  • کیوان «دروازه‌ خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]

گ

  • گرافیک برهم‌کنش سه‌وجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
  • گلیم‌کرمان پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهل‌ماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]

ل

  • لیلی و مجنون تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]

م

  • محمد سیاه قلم واکاوی خویشکاری‌های اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
  • مدرنیته‌ی رفتاری هنر و بقایای زیورآلات پارینه‌سنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاه‌های ظرفیت‌ شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
  • مدل جامع کاربردپذیری ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
  • مفرغ لرستان «دروازه‌ خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
  • موزه ملک پژوهشی در ویژگی‌های بصری خطوط سکه‌های دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
  • میترا «دروازه‌ خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]

ن

  • نئوپلاستیسیسم نظریه زیبایی‌شناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
  • نشانه‌شناسی تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانی‌سازی و جهان‌محلی‌گرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنه‌محمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
  • نشانه‌های دیاگرامی خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانه‌شناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
  • نقاشی ایران تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانی‌سازی و جهان‌محلی‌گرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنه‌محمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
  • نقاشی تمدن اسلامی در جستجوی نقاشی‌هایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابن‌هیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
  • نقاشی ژاپنی تبیین مؤلفه‌های زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
  • نقاشی‌های مومی مصر در جستجوی نقاشی‌هایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابن‌هیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
  • نقد نسبیت‌گرا تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
  • نقوش پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهل‌ماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
  • نقوش و مضامین آرایه‌های آهک‌بری حمام‌های خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
  • نگارگری تحلیل روایت‌شناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
  • نگارگری تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
  • نگارگری فرهاد نقاش "واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
  • نیاز زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]

و

  • والایی باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
  • والایی والایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپ‌های پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]

ه

  • هفت‌پیکر» «اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفت‌گنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
  • هفت‌گنبد» «اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفت‌گنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
  • هنر پاپ تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
  • هنر پیش از تاریخ هنر و بقایای زیورآلات پارینه‌سنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاه‌های ظرفیت‌ شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
  • هنر معاصر تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقایی‌تبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
  • هنرمندان آمریکایی آفریقایی‌تبار تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقایی‌تبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
  • هنر نوری باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
  • هویت تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانی‌سازی و جهان‌محلی‌گرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنه‌محمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]