بیدکُردوئیهپژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
بیشمتنیتتحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
بینامتنیت»«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
پ
پایگاههای دانشتبیین سازوکار تفکرطراحی در هدایت نوآوری از طریق توسعه پایگاههای دانش [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 7-18]
پراگماتیسمتبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
پساساختارگراییطراحی خلاق بهمثابۀ پژوهش کاربست پژوهش کنشمحور در طراحی نشانۀ گالری دیدار اصفهان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 75-90]
پست مدرنتحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
پوسترهای تئاترخوانش وجوه بصری بدن گروتسک در پوسترهای تئاتر و سینمای دهه 1390 ایران [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 63-74]
پوسترهای سینماییخوانش وجوه بصری بدن گروتسک در پوسترهای تئاتر و سینمای دهه 1390 ایران [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 63-74]
پیت موندریاننظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
پیربوداقتحولات هنر کتابآرایی قراقویونلوها در دورهی پیربوداق نیمهی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
پیش ساختگراییتحلیلی در تصاویر کودکان در نگارههای نسخة هفت اورنگ جامی محفوظ در مجموعة فریر، بر اساس نظریة پیش ساختگرایی [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 33-48]
ت
تایپوگرافیبرهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
تجربه لذتزمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
تحلیل گفتمان انتقادیتحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
تحلیل گفتمان فوکو"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
تریزطراحی خلاق بهمثابۀ پژوهش کاربست پژوهش کنشمحور در طراحی نشانۀ گالری دیدار اصفهان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 75-90]
تزاویقدر جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
تصاویر کودکانتحلیلی در تصاویر کودکان در نگارههای نسخة هفت اورنگ جامی محفوظ در مجموعة فریر، بر اساس نظریة پیش ساختگرایی [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 33-48]
تصویرسازینمادشناسی نقشمایه دیو در نگارههای صنیع الملک از نسخه خطی هزار و یک شب کاخ گلستان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 49-62]
تصویرسازی دوره تیموریان"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
تمدن روموالایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپهای پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
ج
جهانمحلیگراییتقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
جهانیشدنتقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
جیووانی باتیستا پیرانزیوالایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپهای پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
چ
چهلماشوله یا سینهریز یا چپیپژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
حمامهای خصوصیآرایههای آهکبری حمامهای خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
خ
خاوران نامه ابن حسام"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
خطای بصریدر جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
خط کوفیپژوهشی در ویژگیهای بصری خطوط سکههای دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
خلاقیتطراحی خلاق بهمثابۀ پژوهش کاربست پژوهش کنشمحور در طراحی نشانۀ گالری دیدار اصفهان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 75-90]
رفتار نمادینهنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
روایتشناسیتحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
روشبافتپژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
روش کنشمحورطراحی خلاق بهمثابۀ پژوهش کاربست پژوهش کنشمحور در طراحی نشانۀ گالری دیدار اصفهان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 75-90]
رومن یاکوبسننشانداری معنایی (انضمامی) در عکس با نگاهی به عکسهای روایی دوئین مایکلز [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 19-32]
ز
زمان اصیلزمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
زیباشناسی ویرانیوالایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپهای پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
زیباییشناسی ایدئالیستیتبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
زیورآلاتهنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
ژ
ژنتتحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
س
سکهپژوهشی در ویژگیهای بصری خطوط سکههای دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
سنندجآرایههای آهکبری حمامهای خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
سیمای حضرت علی در نهج البلاغه"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
ش
شاهنامه بایسنقریتحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
شمایلشناسیشمایلشناسی نماد کلاغ در اثر مهمانی عصرانه آندرهآ کوچ بر اساس نظریه اروین پانوفسکی* [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 91-102]
ط
طراحی تعاملیارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
طراحی کاربرمحورارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
طراحی نشانهطراحی خلاق بهمثابۀ پژوهش کاربست پژوهش کنشمحور در طراحی نشانۀ گالری دیدار اصفهان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 75-90]
طرح روی جلدبرهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
ظ
ظرفیتهای شناختیهنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
ع
عفریتنمادشناسی نقشمایه دیو در نگارههای صنیع الملک از نسخه خطی هزار و یک شب کاخ گلستان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 49-62]
عکاسینشانداری معنایی (انضمامی) در عکس با نگاهی به عکسهای روایی دوئین مایکلز [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 19-32]
عنوانپژوهیبرهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
غ
غیاثالدین نقاشواکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
ف
فراترکیبارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
فرمالیسمنظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
فرم معنادارنظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
قاجارآرایههای آهکبری حمامهای خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
قالیچهتحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
قالیچۀ تصویری»«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
قراقویونلوتحولات هنر کتابآرایی قراقویونلوها در دورهی پیربوداق نیمهی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
قوانین گشتالتخوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
ک
کاربردپذیریارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
کتابآراییتحولات هنر کتابآرایی قراقویونلوها در دورهی پیربوداق نیمهی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
کتاب المناظردر جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
کتابتتحولات هنر کتابآرایی قراقویونلوها در دورهی پیربوداق نیمهی دوم قرن نهم هجری (857 – 871 ه.ق) [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 63-75]
کتابهای تصویریبرهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
کتاب هزار و یک شب (الف لیله و لیله)نمادشناسی نقشمایه دیو در نگارههای صنیع الملک از نسخه خطی هزار و یک شب کاخ گلستان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 49-62]
کلایو بلنظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
کنش محصولزمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
کیوان«دروازه خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
گ
گرافیکبرهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
گروتسکخوانش وجوه بصری بدن گروتسک در پوسترهای تئاتر و سینمای دهه 1390 ایران [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 63-74]
گل و مرغآیکونولوژی «دست دلبر» در گل و مرغ ایرانی [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 103-120]
گلیمکرمانپژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
گونههای تفکرطراحیتبیین سازوکار تفکرطراحی در هدایت نوآوری از طریق توسعه پایگاههای دانش [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 7-18]
ل
لوگوطراحی خلاق بهمثابۀ پژوهش کاربست پژوهش کنشمحور در طراحی نشانۀ گالری دیدار اصفهان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 75-90]
لیلی و مجنونتحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
م
محمد سیاه قلمواکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
مدرنیتهی رفتاریهنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
مدل جامع کاربردپذیریارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
مفرغ لرستان«دروازه خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
مهرآیکونولوژی «دست دلبر» در گل و مرغ ایرانی [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 103-120]
مهمانی عصرانهشمایلشناسی نماد کلاغ در اثر مهمانی عصرانه آندرهآ کوچ بر اساس نظریه اروین پانوفسکی* [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 91-102]
موزه ملکپژوهشی در ویژگیهای بصری خطوط سکههای دوره ایلخانی موزه ملک [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 113-129]
میترا«دروازه خدایان»، «دروازه پدران» و ترازوی کیهانی بر کاسه عصر آهن لرستان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 35-47]
میتراآیکونولوژی «دست دلبر» در گل و مرغ ایرانی [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 103-120]
میخاییل باختینخوانش وجوه بصری بدن گروتسک در پوسترهای تئاتر و سینمای دهه 1390 ایران [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 63-74]
ن
نئوپلاستیسیسمنظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
نشانداری معنایینشانداری معنایی (انضمامی) در عکس با نگاهی به عکسهای روایی دوئین مایکلز [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 19-32]
نشانهشناسیتقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
نشانههای دیاگرامیخوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
نقاشی ایرانتقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
نقاشی تمدن اسلامیدر جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
نقاشیهای مومی مصردر جستجوی نقاشیهایی با خطای بصری پیشرفته به روایت ابنهیثم در المناظر [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 19-33]
نقد نسبیتگراتبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
نقوشپژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
نقوش و مضامینآرایههای آهکبری حمامهای خصوصی شهر سنندج در دورة قاجار. [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 77-93]
نگارخانه هنری فریرتحلیلی در تصاویر کودکان در نگارههای نسخة هفت اورنگ جامی محفوظ در مجموعة فریر، بر اساس نظریة پیش ساختگرایی [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 33-48]
نگارگریتحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
نگارگریتحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
نگارگری فرهاد نقاش"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
نمادشناسینمادشناسی نقشمایه دیو در نگارههای صنیع الملک از نسخه خطی هزار و یک شب کاخ گلستان [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 49-62]
نماد کلاغشمایلشناسی نماد کلاغ در اثر مهمانی عصرانه آندرهآ کوچ بر اساس نظریه اروین پانوفسکی* [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 91-102]
نوآوری دانشبنیانتبیین سازوکار تفکرطراحی در هدایت نوآوری از طریق توسعه پایگاههای دانش [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 7-18]
نیاززمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
والاییوالایی قطعات گذشته: تبیین نسبت ویرانی و والایی در چاپهای پیرانزی بر مبنای آراء زیباشناختی کانت [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 7-17]
وجوه بصریخوانش وجوه بصری بدن گروتسک در پوسترهای تئاتر و سینمای دهه 1390 ایران [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 63-74]
ه
هفت اورنگ جامیتحلیلی در تصاویر کودکان در نگارههای نسخة هفت اورنگ جامی محفوظ در مجموعة فریر، بر اساس نظریة پیش ساختگرایی [دوره 29، شماره 4، 1403، صفحه 33-48]
هفتپیکر»«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
هفتگنبد»«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
هنر پاپتبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
هنر پیش از تاریخهنر و بقایای زیورآلات پارینهسنگی ایران از منظر سه فرضیه اصلی درباره خاستگاههای ظرفیت شناختی در انسان [دوره 29، شماره 3، 1403، صفحه 95-111]
هنر معاصرتحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبارتحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
هنر نوریباززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
هویتتقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد