آ
-
آشیکاگا
تبیین مؤلفههای زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
-
آمیزۀ نشانهشناختی
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
ا
-
احساس زیباییشناختی
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
ادبیات کودک
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
-
از آن خودسازی
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
اساطیر
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
-
اکفراسیس»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
-
انگیزش
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
-
اولافور الیاسون
باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
ب
-
برگرفتگی
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
-
بودیسم
تبیین مؤلفههای زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
-
بیدکُردوئیه
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
-
بیشمتنیت
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
-
بینامتنیت»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
پ
-
پراگماتیسم
تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
-
پست مدرن
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
پیت موندریان
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
ت
-
تایپوگرافی
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
-
تجربه لذت
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
تحلیل گفتمان فوکو
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
-
تصویرسازی دوره تیموریان
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
ج
-
جهانمحلیگرایی
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
-
جهانیشدن
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
چ
-
چهلماشوله یا سینهریز یا چپی
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
-
چیدمان های نوری
باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
خ
-
خاوران نامه ابن حسام
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
-
خوشنویسی ایرانی
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
-
خویشکاری
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
د
-
داستان ضحاک
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
-
دستبافته
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
-
دیدمایه
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
-
دیو
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
ذ
-
ذن بودیسم
تبیین مؤلفههای زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
ر
-
روایتشناسی
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
-
روشبافت
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
ز
-
زمان اصیل
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
-
زیباییشناسی ایدئالیستی
تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
ژ
-
ژنت
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
س
-
سیمای حضرت علی در نهج البلاغه
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
ش
-
شاهنامه بایسنقری
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
ط
-
طراحی تعاملی
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
-
طراحی کاربرمحور
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
-
طرح روی جلد
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
ع
-
عنوانپژوهی
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
غ
-
غیاثالدین نقاش
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
ف
-
فراترکیب
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
-
فرمالیسم
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
فرم معنادار
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
ق
-
قالیچه
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
-
قالیچۀ تصویری»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
-
قوانین گشتالت
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
ک
-
کاربردپذیری
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
-
کتابهای تصویری
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
-
کلایو بل
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
کنش محصول
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
گ
-
گرافیک
برهمکنش سهوجهیِ «عنوان» در طرح روی جلد سه کتاب تصویری کودک [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 49-60]
-
گلیمکرمان
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
ل
-
لیلی و مجنون
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
م
-
محمد سیاه قلم
واکاوی خویشکاریهای اساطیری دیوان در آثار محمد سیاه قلم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 97-109]
-
مدل جامع کاربردپذیری
ارائه مدل جامع کاربردپذیری: یک مطالعه فراترکیب [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 7-22]
ن
-
نئوپلاستیسیسم
نظریه زیباییشناختی فرم معنادار کلایو بل در پرتو مکتب نئوپلاستیسیسم پیت موندریان [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 23-36]
-
نشانهشناسی
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
-
نشانههای دیاگرامی
خوشنویسی ایرانی به مثابه نشانه دیاگرامی: تحلیلی مبتنی بر نشانهشناسی شناختی [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 25-39]
-
نقاشی ایران
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
-
نقاشی ژاپنی
تبیین مؤلفههای زیباشناسانۀ نقاشی ژاپنی دورۀ آشیکاگا مبتنی بر ذن بودیسم [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 85-96]
-
نقد نسبیتگرا
تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
-
نقوش
پژوهشی در زمینه طرح، نقش و روش بافت گلیم چهلماشوله ثبت ملیِ روستای بیدکُردوئیه شهرستان بافت استان کرمان [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 7-24]
-
نگارگری
تحلیل روایتشناسانه به بند کشیدن ضحاک در شاهنامه بایسنقری بر مبنای نظریه ژرار ژنت [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 73-84]
-
نگارگری
تحلیل قالیچه لیلی و مجنون با تکیه بر نظریه بیش متنیت ژرار ژنت [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 81-97]
-
نگارگری فرهاد نقاش
"واکاوی مضامین پنهان در نگاره های نسخه خاوران نامه ابن حسام و متن نهج البلاغه و گفتمان های موثر در شکل گیری این نسخه" [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 55-66]
-
نیاز
زمان اصیل و اثر آن بر درک لذت ناشی از کنش محصول [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 67-79]
و
-
والایی
باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
ه
-
هفتپیکر»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
-
هفتگنبد»
«اکفراسیس به مثابه رویکردی کیفی در تحلیل متن تصویری» (نمونه مطالعه شده: قالیچه تصویری بهرام گور و هفتگنبد) [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 61-72]
-
هنر پاپ
تبیین نسبت و همسویی هنر پاپ و پراگماتیسم/ [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 99-109]
-
هنر معاصر
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار
تحلیل گفتمان «از آن خودسازی» تاریخ در هنر انتقادی هنرمندان آمریکایی آفریقاییتبار [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 41-54]
-
هنر نوری
باززایش والایی در چیدمان های نوری اولافور الیاسون [دوره 29، شماره 2، 1403، صفحه 111-122]
-
هویت
تقابل نشانگان هویتی از منظر رویکرد جهانیسازی و جهانمحلیگرایی مطالعه موردی؛ آثار منتخب آنهمحمد تاتاری و رابعه باغشنی [دوره 29، شماره 1، 1403، صفحه 37-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد