ایرجمطالعه تقابل هویت ایرانی و غیر ایرانی در مجلس «آوردن سر ایرج نزد سلم و تور» اثر محمد زمان [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 57-64]
ایلخانانسیر تطوّر جاذبههای بصری «ی معکوس» در کتیبههای ثلث از عصر مغول تا صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 79-92]
ایلخانیتحلیل بازنمایی فضاهای جنسیتی در نگارگری دوره ایلخانی بررسی فضاهای جنسیتی شده بر اساس نگارههای جامعالتواریخ و شاهنامه بزرگ ایلخانی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
بازنمایی خویشتنگذار از مدل فرمان بر به فرمان ده در رخ نگاره های سدۀ نوزدهم میلادی فرانسه [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 103-112]
بانک کشاورزیارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانهشناسی بر نگرش مشتریان به برند [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 43-50]
بانک مسکنارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانهشناسی بر نگرش مشتریان به برند [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 43-50]
بت وارگی کالافرآیند شیء گونگی در طراحی محصول در جامعه معاصربا رویکردی به نظریه صنعت فرهنگ بررسی موردی تلفن همراه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 125-134]
بدن زیستهنگاه در نقاشی از منظر پدیدارشناسی مرلوپونتی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-38]
برنامههای سلامت تلفن همراهاثربخشی مداخلات طراحی کاربرگرا در طراحی محصولات (طراحی بستهبندی نگهدارنده دارو برای سالمندان با استفاده از مهندسی کانسی) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]
برندسازی استراتژیک شهریپژوهشی بر برندسازی استراتژیک شهری، مطالعة میزان اثربخشی و طرح هویت بصری آن [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
برندینگفرآیند شیء گونگی در طراحی محصول در جامعه معاصربا رویکردی به نظریه صنعت فرهنگ بررسی موردی تلفن همراه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 125-134]
بستهبندی نگهدارنده دارواثربخشی مداخلات طراحی کاربرگرا در طراحی محصولات (طراحی بستهبندی نگهدارنده دارو برای سالمندان با استفاده از مهندسی کانسی) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]
بی علاقگیتبیین و تطبیق وجوه بیعلاقگی در تجربهی زیباشناختی از نظر کانت، شوپنهاور و نیچه [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 5-16]
بیگانه سازینقش عکاسی و بیگانه سازی در هنر زمینی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 93-104]
بینامتنیتمقاله بازنمایی زال کودکی اسطوره ای در نگاره ای از شاهنامه شاه طهماسبی (با استفاده از رویکرد بینامتنیت) [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
پ
پانوفسکیخوانش آیکونولوژیک «مجنون» در نگارههای دوران صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
پدیده شناسیپدیده شناسی زمان در حفاظت و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 8-18]
پرترهگذار از مدل فرمان بر به فرمان ده در رخ نگاره های سدۀ نوزدهم میلادی فرانسه [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 103-112]
پرسه زنتاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان آنها [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 91-100]
پروتوتایپطراحی محصول با تکیه بر کارکردهای پروتوتایپ [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 113-122]
پزشکیطراحی محصول با تکیه بر کارکردهای پروتوتایپ [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 113-122]
پست بانک ایرانارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانهشناسی بر نگرش مشتریان به برند [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 43-50]
پوسترهای فرهنگیتحلیل نشانه شناسی پوسترهای فرهنگی به مثابه متن در آغازدهه 80 [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 81-90]
ترکیببندیتحلیل فرم و ترکیببندی در خط نستعلیق بر اساس اصول نظریه گشتالت [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 27-36]
تزییناتگونهشناسی و قابلیت گرافیکی آرایههای معماری مسجد امام کرمان (مسجد ملک) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 101-110]
تصویر سازی ذهنیبررسی مفاهیم ذهنی و تاثیر آن در خلق فضاهای عینی هنر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 29-38]
تصویر شهرپژوهشی بر برندسازی استراتژیک شهری، مطالعة میزان اثربخشی و طرح هویت بصری آن [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
تغییر هویتتاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان آنها [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 91-100]
تفسیریخوانش انتزاعی مردان و خوانش انضمامی زنان مطالعه کانونی گروههای مخاطبان از برخی عکس های ایرانی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 91-102]
توانیابنیازشناسی طراحی برای افراد توانیاب جسمی و حرکتی در پارک های عمومی شهر تهران [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 123-130]
تیموریسیر تطوّر جاذبههای بصری «ی معکوس» در کتیبههای ثلث از عصر مغول تا صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 79-92]
ج
جامعالتواریختحلیل بازنمایی فضاهای جنسیتی در نگارگری دوره ایلخانی بررسی فضاهای جنسیتی شده بر اساس نگارههای جامعالتواریخ و شاهنامه بزرگ ایلخانی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
دیزاین هویت بصریپژوهشی بر برندسازی استراتژیک شهری، مطالعة میزان اثربخشی و طرح هویت بصری آن [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
دیکانستراکتیویسماثربخشیِ سبکهایِ هُنریِ پس از سدهیِ بیستم بر معماریِ تندیسوارِ معاصر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 19-28]
ذ
ذهن و زبانبررسی مفاهیم ذهنی و تاثیر آن در خلق فضاهای عینی هنر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 29-38]
ر
رخ نگارهگذار از مدل فرمان بر به فرمان ده در رخ نگاره های سدۀ نوزدهم میلادی فرانسه [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 103-112]
رسانهبازنمود شبیه سازی فرهنگی متأثر از رسانهها در هنرهای تجسمی معاصر بر اساس نظریه ژان بودریار (مطالعهی موردی آثار کاترینا فریچ) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-14]
روش طراحیبکارگیری چهارچوب هرمنوتیک درنوآوری بنیادین معنای محصول نمونه موردی :روش نوآوری طراحی محور در کارگاه آموزشی شرکت باریلا [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 107-114]
ریخت شناسیریخت شناسی خواب نگارههای شاهنامهی تهماسبی بر اساس نظریه پراپ [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 65-76]
ز
زالمقاله بازنمایی زال کودکی اسطوره ای در نگاره ای از شاهنامه شاه طهماسبی (با استفاده از رویکرد بینامتنیت) [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
زمانپدیده شناسی زمان در حفاظت و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 8-18]
زیباشناسی آلمانیتبیین و تطبیق وجوه بیعلاقگی در تجربهی زیباشناختی از نظر کانت، شوپنهاور و نیچه [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 5-16]
زیباییتبیین و تطبیق وجوه بیعلاقگی در تجربهی زیباشناختی از نظر کانت، شوپنهاور و نیچه [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 5-16]
زیبایی طبیعیتواناییهای خیال و نسبت میان زیبایی طبیعی و هنری از نظر جوزف ادیسون [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
زیبایی هنریتواناییهای خیال و نسبت میان زیبایی طبیعی و هنری از نظر جوزف ادیسون [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
زیورآرایهی باغایرانیخوانش رویکرد اسطورهسنجی نزد ژیلبردوران، با نگاهی به "زیورآرایه های باغ ایرانی" [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
زیورآلاتخوانش رویکرد اسطورهسنجی نزد ژیلبردوران، با نگاهی به "زیورآرایه های باغ ایرانی" [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
ژ
ژان بودریاربازنمود شبیه سازی فرهنگی متأثر از رسانهها در هنرهای تجسمی معاصر بر اساس نظریه ژان بودریار (مطالعهی موردی آثار کاترینا فریچ) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-14]
ژرفانمایی (پرسپکتیو)نگرشی بر ژرفانمایی در نگارگری ایرانی برپایۀ آرای ابنهیثم در المناظر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-90]
ژیلبردورانخوانش رویکرد اسطورهسنجی نزد ژیلبردوران، با نگاهی به "زیورآرایه های باغ ایرانی" [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
س
ساختار شکنینقش عکاسی و بیگانه سازی در هنر زمینی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 93-104]
ساختار هندسیبررسی ویژگی های بصری آثار طراحی گرافیک شاخص مدرسه باوهاوس [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 97-106]
سده چهارم تا نهم قمریبررسی روند تکامل و نقش موربنویسی در صفحهآراییِ نسخخطی از سده چهارم تا نهم هجری [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 65-76]
شاهنامه بزرگ ایلخانیتحلیل بازنمایی فضاهای جنسیتی در نگارگری دوره ایلخانی بررسی فضاهای جنسیتی شده بر اساس نگارههای جامعالتواریخ و شاهنامه بزرگ ایلخانی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
شاهنامه شاه عباسمطالعه تقابل هویت ایرانی و غیر ایرانی در مجلس «آوردن سر ایرج نزد سلم و تور» اثر محمد زمان [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 57-64]
شاهنامه طهماسبیمقاله بازنمایی زال کودکی اسطوره ای در نگاره ای از شاهنامه شاه طهماسبی (با استفاده از رویکرد بینامتنیت) [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
شاهنامهی تهماسبیریخت شناسی خواب نگارههای شاهنامهی تهماسبی بر اساس نظریه پراپ [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 65-76]
شبیه سازی فرهنگیبازنمود شبیه سازی فرهنگی متأثر از رسانهها در هنرهای تجسمی معاصر بر اساس نظریه ژان بودریار (مطالعهی موردی آثار کاترینا فریچ) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-14]
شرقشناسیسرآغاز تاریخنگاری هنر اسلامی در بوتۀ استشراق، استعمار، مجموعه داری [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 15-24]
شیخ محمود هرویشیوه شیراز مکتب ترکمان [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 49-56]
صفحه آراییبررسی روند تکامل و نقش موربنویسی در صفحهآراییِ نسخخطی از سده چهارم تا نهم هجری [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 65-76]
صفویسیر تطوّر جاذبههای بصری «ی معکوس» در کتیبههای ثلث از عصر مغول تا صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 79-92]
صفویهخوانش آیکونولوژیک «مجنون» در نگارههای دوران صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
ط
طبقهبررسی نقش دوربین عکاسی و عکس در فرآیند مدرنیته ی ایرانی مابین انقلاب سفید و انقلاب اسلامی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 105-116]
طراحیطراحی محصول با تکیه بر کارکردهای پروتوتایپ [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 113-122]
طراحی فراگیرنیازشناسی طراحی برای افراد توانیاب جسمی و حرکتی در پارک های عمومی شهر تهران [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 123-130]
طراحی کاربرمحوراثربخشی مداخلات طراحی کاربرگرا در طراحی محصولات (طراحی بستهبندی نگهدارنده دارو برای سالمندان با استفاده از مهندسی کانسی) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]
طراحی گرافیکبررسی ویژگی های بصری آثار طراحی گرافیک شاخص مدرسه باوهاوس [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 97-106]
طراحی محصولفرآیند شیء گونگی در طراحی محصول در جامعه معاصربا رویکردی به نظریه صنعت فرهنگ بررسی موردی تلفن همراه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 125-134]
عکسخوانش انتزاعی مردان و خوانش انضمامی زنان مطالعه کانونی گروههای مخاطبان از برخی عکس های ایرانی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 91-102]
ف
فالنامه طهماسبی (پراکنده)واکاوی لایههای معنایی در نگارههای فالنامه نسخه طهماسبی با رویکرد آیکونولوژی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 51-64]
فرانکفورتفرآیند شیء گونگی در طراحی محصول در جامعه معاصربا رویکردی به نظریه صنعت فرهنگ بررسی موردی تلفن همراه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 125-134]
فرمتحلیل فرم و ترکیببندی در خط نستعلیق بر اساس اصول نظریه گشتالت [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 27-36]
فرهنگ مادّه ایپدیده شناسی زمان در حفاظت و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 8-18]
فضاهای جنسیتیتحلیل بازنمایی فضاهای جنسیتی در نگارگری دوره ایلخانی بررسی فضاهای جنسیتی شده بر اساس نگارههای جامعالتواریخ و شاهنامه بزرگ ایلخانی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
فضاهای عینیبررسی مفاهیم ذهنی و تاثیر آن در خلق فضاهای عینی هنر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 29-38]
فضای پارکینیازشناسی طراحی برای افراد توانیاب جسمی و حرکتی در پارک های عمومی شهر تهران [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 123-130]
فضای فیلمیکتاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان آنها [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 91-100]
ق
قدمگاه بودانماد و نمون قدمگاه در تاریخ شرق، با تأکید بر نگاره قدمگاه فالنامه تهماسبی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 69-80]
قدمگاه نیشابورنماد و نمون قدمگاه در تاریخ شرق، با تأکید بر نگاره قدمگاه فالنامه تهماسبی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 69-80]
قدمگاههای ایراننماد و نمون قدمگاه در تاریخ شرق، با تأکید بر نگاره قدمگاه فالنامه تهماسبی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 69-80]
قلم ثلثسیر تطوّر جاذبههای بصری «ی معکوس» در کتیبههای ثلث از عصر مغول تا صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 79-92]
ک
کاترینا فریچبازنمود شبیه سازی فرهنگی متأثر از رسانهها در هنرهای تجسمی معاصر بر اساس نظریه ژان بودریار (مطالعهی موردی آثار کاترینا فریچ) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-14]
کارکردهایطراحی محصول با تکیه بر کارکردهای پروتوتایپ [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 113-122]
کتاب آراییکلیشه سازی در گذار از صفحه آرایی سنتی به چاپ سنگی دوره قاجار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 37-46]
کتیبهنگاریسیر تطوّر جاذبههای بصری «ی معکوس» در کتیبههای ثلث از عصر مغول تا صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 79-92]
کلان شهرتاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان آنها [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 91-100]
کلیشه سازیکلیشه سازی در گذار از صفحه آرایی سنتی به چاپ سنگی دوره قاجار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 37-46]
کمپبلمقاله بازنمایی زال کودکی اسطوره ای در نگاره ای از شاهنامه شاه طهماسبی (با استفاده از رویکرد بینامتنیت) [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
کهن الگوی قهرمانمقاله بازنمایی زال کودکی اسطوره ای در نگاره ای از شاهنامه شاه طهماسبی (با استفاده از رویکرد بینامتنیت) [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
کودک اسطوره ایمقاله بازنمایی زال کودکی اسطوره ای در نگاره ای از شاهنامه شاه طهماسبی (با استفاده از رویکرد بینامتنیت) [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 69-78]
گادامربازخوانی نگاره های حسین بهزاد با توجه به نظریه هرمونوتیک مدرن گادامر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
گرافیکتحلیل ادراک اثر هنری در نسبت میان آشنایی زدایی و فرآیند نشانگی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 39-48]
گشتالتتحلیل فرم و ترکیببندی در خط نستعلیق بر اساس اصول نظریه گشتالت [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 27-36]
ل
لباسخوانش آیکونولوژیک «مجنون» در نگارههای دوران صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
لذات اولیهتواناییهای خیال و نسبت میان زیبایی طبیعی و هنری از نظر جوزف ادیسون [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
لذات ثانویهتواناییهای خیال و نسبت میان زیبایی طبیعی و هنری از نظر جوزف ادیسون [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 25-32]
لوگوارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانهشناسی بر نگرش مشتریان به برند [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 43-50]
م
متوسّطبررسی نقش دوربین عکاسی و عکس در فرآیند مدرنیته ی ایرانی مابین انقلاب سفید و انقلاب اسلامی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 105-116]
مجموعهداریسرآغاز تاریخنگاری هنر اسلامی در بوتۀ استشراق، استعمار، مجموعه داری [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 15-24]
مجنونخوانش آیکونولوژیک «مجنون» در نگارههای دوران صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 59-68]
محصولطراحی محصول با تکیه بر کارکردهای پروتوتایپ [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 113-122]
محمد زمانمطالعه تقابل هویت ایرانی و غیر ایرانی در مجلس «آوردن سر ایرج نزد سلم و تور» اثر محمد زمان [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 57-64]
مدرسه باوهاوس آلمانبررسی ویژگی های بصری آثار طراحی گرافیک شاخص مدرسه باوهاوس [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 97-106]
مدرنیتهبررسی نقش دوربین عکاسی و عکس در فرآیند مدرنیته ی ایرانی مابین انقلاب سفید و انقلاب اسلامی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 105-116]
مدلگذار از مدل فرمان بر به فرمان ده در رخ نگاره های سدۀ نوزدهم میلادی فرانسه [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 103-112]
مرلوپونتینگاه در نقاشی از منظر پدیدارشناسی مرلوپونتی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-38]
مرمتپدیده شناسی زمان در حفاظت و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 8-18]
مسجد امام کرمانگونهشناسی و قابلیت گرافیکی آرایههای معماری مسجد امام کرمان (مسجد ملک) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 101-110]
مسجدگناباد؛کتیبه؛ آرایهمطالعه کتیبه ها و آرایه های تزیینی مسجد جامع خوارزمشاهی گناباد [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 77-88]
مسجد ملک کرمانگونهشناسی و قابلیت گرافیکی آرایههای معماری مسجد امام کرمان (مسجد ملک) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 101-110]
معماری اسلامیسیر تطوّر جاذبههای بصری «ی معکوس» در کتیبههای ثلث از عصر مغول تا صفویه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 79-92]
معماری-تندیسگریاثربخشیِ سبکهایِ هُنریِ پس از سدهیِ بیستم بر معماریِ تندیسوارِ معاصر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 19-28]
مفاهیم ذهنیبررسی مفاهیم ذهنی و تاثیر آن در خلق فضاهای عینی هنر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 29-38]
مفهومتحلیل ادراک اثر هنری در نسبت میان آشنایی زدایی و فرآیند نشانگی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 39-48]
مکتب قزوینواکاوی لایههای معنایی در نگارههای فالنامه نسخه طهماسبی با رویکرد آیکونولوژی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 51-64]
مکتبهایِ پسامدرناثربخشیِ سبکهایِ هُنریِ پس از سدهیِ بیستم بر معماریِ تندیسوارِ معاصر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 19-28]
مهندسی کانسیاثربخشی مداخلات طراحی کاربرگرا در طراحی محصولات (طراحی بستهبندی نگهدارنده دارو برای سالمندان با استفاده از مهندسی کانسی) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 111-122]
مورب نویسیبررسی روند تکامل و نقش موربنویسی در صفحهآراییِ نسخخطی از سده چهارم تا نهم هجری [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 65-76]
ن
نستعلیقتحلیل فرم و ترکیببندی در خط نستعلیق بر اساس اصول نظریه گشتالت [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 27-36]
نسخه دستنویسکلیشه سازی در گذار از صفحه آرایی سنتی به چاپ سنگی دوره قاجار [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 37-46]
نسخه های خطی اسلامیبررسی روند تکامل و نقش موربنویسی در صفحهآراییِ نسخخطی از سده چهارم تا نهم هجری [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 65-76]
نشانهتحلیل ادراک اثر هنری در نسبت میان آشنایی زدایی و فرآیند نشانگی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 39-48]
نشانه شناسیارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانهشناسی بر نگرش مشتریان به برند [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 43-50]
نظام نشانهای تصویریتحلیل نشانه شناسی پوسترهای فرهنگی به مثابه متن در آغازدهه 80 [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 81-90]
نظام نشانهای نوشتاریتحلیل نشانه شناسی پوسترهای فرهنگی به مثابه متن در آغازدهه 80 [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 81-90]
نظریه صنعت فرهنگفرآیند شیء گونگی در طراحی محصول در جامعه معاصربا رویکردی به نظریه صنعت فرهنگ بررسی موردی تلفن همراه [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 125-134]
نظریهی پراپریخت شناسی خواب نگارههای شاهنامهی تهماسبی بر اساس نظریه پراپ [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 65-76]
نقاشینگاه در نقاشی از منظر پدیدارشناسی مرلوپونتی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-38]
نقاشی سنتی ایران (نگارگری)نگرشی بر ژرفانمایی در نگارگری ایرانی برپایۀ آرای ابنهیثم در المناظر [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 77-90]
نقدتحلیل فرم و ترکیببندی در خط نستعلیق بر اساس اصول نظریه گشتالت [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 27-36]
نقد هنریواکاوی لایههای معنایی در نگارههای فالنامه نسخه طهماسبی با رویکرد آیکونولوژی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 51-64]
نگارگریتحلیل بازنمایی فضاهای جنسیتی در نگارگری دوره ایلخانی بررسی فضاهای جنسیتی شده بر اساس نگارههای جامعالتواریخ و شاهنامه بزرگ ایلخانی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
نگارگریواکاوی لایههای معنایی در نگارههای فالنامه نسخه طهماسبی با رویکرد آیکونولوژی [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 51-64]
نگارگری معاصربازخوانی نگاره های حسین بهزاد با توجه به نظریه هرمونوتیک مدرن گادامر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
نگاره قدمگاه فالنامه تهماسبینماد و نمون قدمگاه در تاریخ شرق، با تأکید بر نگاره قدمگاه فالنامه تهماسبی [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 69-80]
نگاهنگاه در نقاشی از منظر پدیدارشناسی مرلوپونتی [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 33-38]
نگرش به برندارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانهشناسی بر نگرش مشتریان به برند [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 43-50]
نوآوری بنیادین معنابکارگیری چهارچوب هرمنوتیک درنوآوری بنیادین معنای محصول نمونه موردی :روش نوآوری طراحی محور در کارگاه آموزشی شرکت باریلا [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 107-114]
نوآوری طراحی محوربکارگیری چهارچوب هرمنوتیک درنوآوری بنیادین معنای محصول نمونه موردی :روش نوآوری طراحی محور در کارگاه آموزشی شرکت باریلا [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 107-114]
نیازشناسینیازشناسی طراحی برای افراد توانیاب جسمی و حرکتی در پارک های عمومی شهر تهران [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 123-130]
نیهیلیسمبررسی نقش دوربین عکاسی و عکس در فرآیند مدرنیته ی ایرانی مابین انقلاب سفید و انقلاب اسلامی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 105-116]
هرمنوتیکبکارگیری چهارچوب هرمنوتیک درنوآوری بنیادین معنای محصول نمونه موردی :روش نوآوری طراحی محور در کارگاه آموزشی شرکت باریلا [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 107-114]
هرمونوتیک مدرنبازخوانی نگاره های حسین بهزاد با توجه به نظریه هرمونوتیک مدرن گادامر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 49-58]
هنر اسلامیسرآغاز تاریخنگاری هنر اسلامی در بوتۀ استشراق، استعمار، مجموعه داری [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 15-24]
هنر زمینینقش عکاسی و بیگانه سازی در هنر زمینی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 93-104]
هنر مدرنبررسی ویژگی های بصری آثار طراحی گرافیک شاخص مدرسه باوهاوس [دوره 24، شماره 3، 1398، صفحه 97-106]
هنرِ مدرنیستیاثربخشیِ سبکهایِ هُنریِ پس از سدهیِ بیستم بر معماریِ تندیسوارِ معاصر [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 19-28]
هنرمندبررسی نقش دوربین عکاسی و عکس در فرآیند مدرنیته ی ایرانی مابین انقلاب سفید و انقلاب اسلامی [دوره 24، شماره 1، 1398، صفحه 105-116]
هنرهای تجسمی معاصربازنمود شبیه سازی فرهنگی متأثر از رسانهها در هنرهای تجسمی معاصر بر اساس نظریه ژان بودریار (مطالعهی موردی آثار کاترینا فریچ) [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 5-14]
هویت ایرانیمطالعه تقابل هویت ایرانی و غیر ایرانی در مجلس «آوردن سر ایرج نزد سلم و تور» اثر محمد زمان [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 57-64]
هویت بصری شهریپژوهشی بر برندسازی استراتژیک شهری، مطالعة میزان اثربخشی و طرح هویت بصری آن [دوره 24، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
هویت غیرایرانیمطالعه تقابل هویت ایرانی و غیر ایرانی در مجلس «آوردن سر ایرج نزد سلم و تور» اثر محمد زمان [دوره 24، شماره 4، 1398، صفحه 57-64]