آرمانشهرتحلیل معنای قالیچه محرابی «سلیمان نبی» با روش آیکونولوژی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
آلودهانگاریبررسی بازنمایی مفهوم امر آلودهی ژولیا کریستوا در خودنگارههای عکاسان معاصر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 59-65]
آموزشبررسی تاثیر الگوهای ذهنی بر ترغیب تمایل به کار گروهی در طراحان صنعتی و ارتقا کیفی طراحی، نمونه ی موردی؛ طراحی تجهیزات پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-14]
آیکونوگرافیعنوان و نقاشی ایرانی؛ خوانش آیکونوگرافیک تکنگاره دو دلداده و پیرزن مشاطه [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
آیکونولوژیتحلیل معنای قالیچه محرابی «سلیمان نبی» با روش آیکونولوژی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
ا
ابن هیثمتحلیل و خوانش آثار هنری بر اساس نظریه ادراک زیبایی ابن هیثم (مطالعه موردی: تابلوی شب پرستاره ونسان ونگوگ) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 125-133]
احمد عالیخوانش نشانهشناسانه ی دو اثر احمد عالی با عنوان"خودنگاره" [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 109-118]
اخلاقاخلاق کاربردی و طراحی گرافیک [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 17-26]
ادراک زیباییتحلیل و خوانش آثار هنری بر اساس نظریه ادراک زیبایی ابن هیثم (مطالعه موردی: تابلوی شب پرستاره ونسان ونگوگ) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 125-133]
ارتباط دیداریبیان انتقادی در نمونه هایی از آثار تایپوگرافی متحرک [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 69-78]
ارسیمطالعه تطبیقی نقش و رنگ ارسیهای قاجاری شهر تبریز با اردبیله تطبیقی نقش و رنگ ارسی های قاجاری شهر تبریز با اردبیل [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 87-98]
ارنست گامبریچپوشش زنان در دو نسخه قاجاری فرهاد و شیرین صنیعالملک و شاهنامه عمادالکتاب از منظر افسانه چشم معصوم ارنست گامبریج [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 93-104]
اروتیسمبازنمایی دلدادگان شرقی در تصویرسازیهای رباعیات خیام [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-15]
افسانه چشم معصومپوشش زنان در دو نسخه قاجاری فرهاد و شیرین صنیعالملک و شاهنامه عمادالکتاب از منظر افسانه چشم معصوم ارنست گامبریج [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 93-104]
امر آلودهبررسی بازنمایی مفهوم امر آلودهی ژولیا کریستوا در خودنگارههای عکاسان معاصر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 59-65]
اندی وارهولزیباییشناسی معاصر بعد از جعبههای صابون مارک بریلوی اندی وارهول بر مبنای نظریه «هستی شناسی کاربردی» [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]
اورینتالیسمبازنمایی دلدادگان شرقی در تصویرسازیهای رباعیات خیام [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-15]
ایلخانانبازشناسی و معرفی محراب فراموش شده حرم مطهر امام علی (ع) [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]
ب
بازنماییبازنمایی دلدادگان شرقی در تصویرسازیهای رباعیات خیام [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-15]
بافته هابافته های موزه وزیری از دوره صفویه تا قاجاریه [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 17-26]
بخاریتحلیل ساختاری و زیباییشناختی چهارشومینه سرامیکی منقوش از دوره قاجار اثر استاد علی محمد اصفهانی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]
بهرامنماد شناسی نقشمایه شتر در هنر حکاکی دوره ساسانی(با تاکید بر 55 نمونه از آثار سرنمون) [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 35-45]
بیان انتقادیبیان انتقادی در نمونه هایی از آثار تایپوگرافی متحرک [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 69-78]
بیردزلینگاهی متفاوت به عکسهای مستندنگار کرونایی: تحلیلی بر اساس نقد هنر بیردزلی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 79-87]
بیشمتنیتخوانش روابط بیشمتنی در قالی ایلام با تکیه بر آرا ژرار ژنت [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 111-121]
پ
پایداریخوانشی بر پنداره لذت در طراحیصنعتی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 37-48]
پدیدارشناسی هرمنوتیکیخوانشی هرمنوتیکی از نگارۀ «هفتواد» بر اساس پدیدارشناسی هرمنوتیکی هنر نزد هایدگر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 101-110]
پسااستعماریمطالعهی تطبیقی خوانش پسااستعماری آثار نقاشی مکتب سقاخانه ایران و گروه D در ترکیه با تکیه بر فضای سوم هومی بهابها [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 33-42]
پستمدرنپستمدرنیسم و تاثیر آن در هنر درمانی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 105-114]
پیکر نگاریبررسی پیکرنگاری نقاشی دیواری دوره هخامنشی در مقبره تاتارلی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 67-77]
ت
تأثیراتمطالعه تطبیقی فرم و نقش جام های فلزی مکشوفه از مارلیک و حسنلو [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
تئودور ون لوونتحلیل تطبیقی دو نگاره از بارگاه سلیمان نبی بر اساس الگوی نشانه شناسی اجتماعی تصویر [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 39-50]
تایپوگرافی متحرکبیان انتقادی در نمونه هایی از آثار تایپوگرافی متحرک [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 69-78]
تجربه اثر هنریحسمکان در فضای حقیقی و مجازی و نقش آن در معناسازی وتجربه اثر هنری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 71-79]
تجربه زیبایی شناختیتجربه زیبایی شناختی در هنر تعاملی (بر اساس نظریه جان دیویی) [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-15]
تجربۀ زیباشناختینگاهی متفاوت به عکسهای مستندنگار کرونایی: تحلیلی بر اساس نقد هنر بیردزلی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 79-87]
تحلیل گفتمانتصوف و عرفان در مقام ویژگی گفتمانی رسالههای خوشنویسی سدههای هشتم تا یازدهم هجری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 115-124]
تزئینات معماریبررسی تاثیرات ادبیات غنایی بر نقوش کاشی نگارههای هفت رنگ موجود در کاخ موزه گلستان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 119-128]
تصویرسازی رباعیاتبازنمایی دلدادگان شرقی در تصویرسازیهای رباعیات خیام [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-15]
تصویرگریراقم التصویر: بررسی ویژگیهای رقمهای میرزا علیقلی خوئی، هنرمند سیاهقلمکار عهد قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-15]
ج
جام های فلزیمطالعه تطبیقی فرم و نقش جام های فلزی مکشوفه از مارلیک و حسنلو [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
جان دیوییتجربه زیبایی شناختی در هنر تعاملی (بر اساس نظریه جان دیویی) [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-15]
چاپ سنگیراقم التصویر: بررسی ویژگیهای رقمهای میرزا علیقلی خوئی، هنرمند سیاهقلمکار عهد قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-15]
چارچوب نظرینظریة پسااستعماری به مثابة رویکردی برای مطالعات تطبیقی هنر [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 25-31]
ح
حرم امیرالمومنینبازشناسی و معرفی محراب فراموش شده حرم مطهر امام علی (ع) [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]
حس مکانحسمکان در فضای حقیقی و مجازی و نقش آن در معناسازی وتجربه اثر هنری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 71-79]
حسنلومطالعه تطبیقی فرم و نقش جام های فلزی مکشوفه از مارلیک و حسنلو [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
خ
خانههای قاجاری اردبیلمطالعه تطبیقی نقش و رنگ ارسیهای قاجاری شهر تبریز با اردبیله تطبیقی نقش و رنگ ارسی های قاجاری شهر تبریز با اردبیل [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 87-98]
خانههای قاجاری تبریزمطالعه تطبیقی نقش و رنگ ارسیهای قاجاری شهر تبریز با اردبیله تطبیقی نقش و رنگ ارسی های قاجاری شهر تبریز با اردبیل [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 87-98]
خراسان جنوبیگونه شناسی سفال های نقش افزوده قلعه کوه قاین [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 89-100]
خلاقیت مشترکبررسی تاثیر الگوهای ذهنی بر ترغیب تمایل به کار گروهی در طراحان صنعتی و ارتقا کیفی طراحی، نمونه ی موردی؛ طراحی تجهیزات پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-14]
خوانش آثار هنریتحلیل و خوانش آثار هنری بر اساس نظریه ادراک زیبایی ابن هیثم (مطالعه موردی: تابلوی شب پرستاره ونسان ونگوگ) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 125-133]
خودزنیطراحی مسئولانه، طراحی محصول با هدف کمک به روان درمانی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
خودنگارهخوانش نشانهشناسانه ی دو اثر احمد عالی با عنوان"خودنگاره" [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 109-118]
خودنگارهبررسی بازنمایی مفهوم امر آلودهی ژولیا کریستوا در خودنگارههای عکاسان معاصر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 59-65]
خوشنویسیتصوف و عرفان در مقام ویژگی گفتمانی رسالههای خوشنویسی سدههای هشتم تا یازدهم هجری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 115-124]
خوشنویسیراقم التصویر: بررسی ویژگیهای رقمهای میرزا علیقلی خوئی، هنرمند سیاهقلمکار عهد قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-15]
خوشنویسی اسلامیتصوف و عرفان در مقام ویژگی گفتمانی رسالههای خوشنویسی سدههای هشتم تا یازدهم هجری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 115-124]
د
داستانتحلیل مفهوم هنرمند کنشگر با تکیه بر اندیشۀ هانا آرنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-25]
دامنه فضاحسمکان در فضای حقیقی و مجازی و نقش آن در معناسازی وتجربه اثر هنری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 71-79]
دان ادیبررسی نظریه شئشدگی در آثار هنرمند فتورئالیست دان ادی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
دریافت و خوانش مخاطب زیباییشناسی معاصر بعد از جعبههای صابون مارک بریلوی اندی وارهول بر مبنای نظریه «هستی شناسی کاربردی» [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]
دلدادگانبازنمایی دلدادگان شرقی در تصویرسازیهای رباعیات خیام [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 5-15]
دو دلداده و پیرزنمشاطهعنوان و نقاشی ایرانی؛ خوانش آیکونوگرافیک تکنگاره دو دلداده و پیرزن مشاطه [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
دورة سلجوقیگونه شناسی سفال های نقش افزوده قلعه کوه قاین [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 89-100]
دوره زندیهبافته های موزه وزیری از دوره صفویه تا قاجاریه [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 17-26]
دوره صفویبافته های موزه وزیری از دوره صفویه تا قاجاریه [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 17-26]
دوره صفویه* ارزیابی شیوههای عملآوری متفاوت رنگدانه شنگرف در رسالات کتابآرایی قرون 10 و 11 هجری قمری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 61-69]
دوره قاجاربافته های موزه وزیری از دوره صفویه تا قاجاریه [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 17-26]
ر
رسالات کتابآرایی* ارزیابی شیوههای عملآوری متفاوت رنگدانه شنگرف در رسالات کتابآرایی قرون 10 و 11 هجری قمری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 61-69]
رسالههای خوشنویسیتصوف و عرفان در مقام ویژگی گفتمانی رسالههای خوشنویسی سدههای هشتم تا یازدهم هجری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 115-124]
رقمراقم التصویر: بررسی ویژگیهای رقمهای میرزا علیقلی خوئی، هنرمند سیاهقلمکار عهد قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-15]
رنگسنجی* ارزیابی شیوههای عملآوری متفاوت رنگدانه شنگرف در رسالات کتابآرایی قرون 10 و 11 هجری قمری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 61-69]
روان درمانیطراحی مسئولانه، طراحی محصول با هدف کمک به روان درمانی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
زرتشتنماد شناسی نقشمایه شتر در هنر حکاکی دوره ساسانی(با تاکید بر 55 نمونه از آثار سرنمون) [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 35-45]
زرین فامبازشناسی و معرفی محراب فراموش شده حرم مطهر امام علی (ع) [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]
زن-پرندهمطالعه تطبیقی نقشمایه موجود ترکیبی زن- پرنده در هنر ایران عصر سلجوقی با هنر تمدنهای بینالنهرین، یونان، هند و آسیای جنوبشرقی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 27-36]
زیباشناسی معاصرزیباییشناسی معاصر بعد از جعبههای صابون مارک بریلوی اندی وارهول بر مبنای نظریه «هستی شناسی کاربردی» [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]
زیباییخوانشی بر پنداره لذت در طراحیصنعتی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 37-48]
ژ
ژرار ژنتخوانش روابط بیشمتنی در قالی ایلام با تکیه بر آرا ژرار ژنت [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 111-121]
ژولیا کریستوابررسی بازنمایی مفهوم امر آلودهی ژولیا کریستوا در خودنگارههای عکاسان معاصر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 59-65]
س
ساختار بصریتحلیل و خوانش آثار هنری بر اساس نظریه ادراک زیبایی ابن هیثم (مطالعه موردی: تابلوی شب پرستاره ونسان ونگوگ) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 125-133]
ساختارشکنیپستمدرنیسم و تاثیر آن در هنر درمانی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 105-114]
سازههای اجتماعیپستمدرنیسم و تاثیر آن در هنر درمانی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 105-114]
سرمایهداریبررسی نظریه شئشدگی در آثار هنرمند فتورئالیست دان ادی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
سفالگونه شناسی سفال های نقش افزوده قلعه کوه قاین [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 89-100]
سفال چند رنگگونه شناسی سفال نگاره های چندرنگ کرمان در عصر صفوی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 47-57]
سفال کرمانگونه شناسی سفال نگاره های چندرنگ کرمان در عصر صفوی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 47-57]
سیرنمطالعه تطبیقی نقشمایه موجود ترکیبی زن- پرنده در هنر ایران عصر سلجوقی با هنر تمدنهای بینالنهرین، یونان، هند و آسیای جنوبشرقی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 27-36]
ش
شئشدگیبررسی نظریه شئشدگی در آثار هنرمند فتورئالیست دان ادی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
شاهنامه عمادالکتابپوشش زنان در دو نسخه قاجاری فرهاد و شیرین صنیعالملک و شاهنامه عمادالکتاب از منظر افسانه چشم معصوم ارنست گامبریج [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 93-104]
شترنماد شناسی نقشمایه شتر در هنر حکاکی دوره ساسانی(با تاکید بر 55 نمونه از آثار سرنمون) [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 35-45]
شرقشناسینظریة پسااستعماری به مثابة رویکردی برای مطالعات تطبیقی هنر [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 25-31]
شنگرف* ارزیابی شیوههای عملآوری متفاوت رنگدانه شنگرف در رسالات کتابآرایی قرون 10 و 11 هجری قمری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 61-69]
شهریاریتحلیل معنای قالیچه محرابی «سلیمان نبی» با روش آیکونولوژی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
شومینهتحلیل ساختاری و زیباییشناختی چهارشومینه سرامیکی منقوش از دوره قاجار اثر استاد علی محمد اصفهانی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]
ص
صنیعالملکعنوان و نقاشی ایرانی؛ خوانش آیکونوگرافیک تکنگاره دو دلداده و پیرزن مشاطه [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
ط
طراحی احساسگراطراحی مسئولانه، طراحی محصول با هدف کمک به روان درمانی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
طراحی صنعتیبررسی تاثیر الگوهای ذهنی بر ترغیب تمایل به کار گروهی در طراحان صنعتی و ارتقا کیفی طراحی، نمونه ی موردی؛ طراحی تجهیزات پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-14]
طراحی صنعتیخوانشی بر پنداره لذت در طراحیصنعتی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 37-48]
طراحیگرافیکاخلاق کاربردی و طراحی گرافیک [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 17-26]
طراحی مسئولانهطراحی مسئولانه، طراحی محصول با هدف کمک به روان درمانی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 111-122]
ع
عروجتحلیل معنای قالیچه محرابی «سلیمان نبی» با روش آیکونولوژی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
عصر تیموریتحلیل تطبیقی دو نگاره از بارگاه سلیمان نبی بر اساس الگوی نشانه شناسی اجتماعی تصویر [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 39-50]
عصر صفویتحلیل تطبیقی دو نگاره از بارگاه سلیمان نبی بر اساس الگوی نشانه شناسی اجتماعی تصویر [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 39-50]
عصر صفویگونه شناسی سفال نگاره های چندرنگ کرمان در عصر صفوی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 47-57]
عکاسان معاصربررسی بازنمایی مفهوم امر آلودهی ژولیا کریستوا در خودنگارههای عکاسان معاصر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 59-65]
فرم و تزئیناتمطالعه تطبیقی فرم و نقش جام های فلزی مکشوفه از مارلیک و حسنلو [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
فرهاد و شیرین صنیعالملکپوشش زنان در دو نسخه قاجاری فرهاد و شیرین صنیعالملک و شاهنامه عمادالکتاب از منظر افسانه چشم معصوم ارنست گامبریج [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 93-104]
فضای سوممطالعهی تطبیقی خوانش پسااستعماری آثار نقاشی مکتب سقاخانه ایران و گروه D در ترکیه با تکیه بر فضای سوم هومی بهابها [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 33-42]
فن زرین فامدرآمدی بر شناخت و مفهوم شناسی نقوش گیاهی کاشی های زرین فام هشت پر عصر ایلخانی برپایه نمونه های موجود در موزه آستانه مقدسه قم» [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 27-38]
ق
قاجارپوشش زنان در دو نسخه قاجاری فرهاد و شیرین صنیعالملک و شاهنامه عمادالکتاب از منظر افسانه چشم معصوم ارنست گامبریج [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 93-104]
قاجارتحلیل ساختاری و زیباییشناختی چهارشومینه سرامیکی منقوش از دوره قاجار اثر استاد علی محمد اصفهانی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]
قاجاربررسی تاثیرات ادبیات غنایی بر نقوش کاشی نگارههای هفت رنگ موجود در کاخ موزه گلستان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 119-128]
قالی ایلامخوانش روابط بیشمتنی در قالی ایلام با تکیه بر آرا ژرار ژنت [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 111-121]
قالیچه محرابی سلیمان نبیتحلیل معنای قالیچه محرابی «سلیمان نبی» با روش آیکونولوژی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
قالی لریخوانش روابط بیشمتنی در قالی ایلام با تکیه بر آرا ژرار ژنت [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 111-121]
قرارداد تصویریعنوان و نقاشی ایرانی؛ خوانش آیکونوگرافیک تکنگاره دو دلداده و پیرزن مشاطه [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 43-53]
قلعه کوه قاینگونه شناسی سفال های نقش افزوده قلعه کوه قاین [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 89-100]
قوانین تداعیتقابل ادراک مخاطبان اثر هنری از کشف و دگرگونی در نسبت با اصل تداعی و ساختار نشانه [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 79-89]
ک
کاخ موزه گلستانبررسی تاثیرات ادبیات غنایی بر نقوش کاشی نگارههای هفت رنگ موجود در کاخ موزه گلستان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 119-128]
کارکردهای عکاسینگاهی متفاوت به عکسهای مستندنگار کرونایی: تحلیلی بر اساس نقد هنر بیردزلی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 79-87]
کارگروهیبررسی تاثیر الگوهای ذهنی بر ترغیب تمایل به کار گروهی در طراحان صنعتی و ارتقا کیفی طراحی، نمونه ی موردی؛ طراحی تجهیزات پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-14]
کاشیتحلیل ساختاری و زیباییشناختی چهارشومینه سرامیکی منقوش از دوره قاجار اثر استاد علی محمد اصفهانی [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]
کاشینگاری هفت رنگ زیرلعابیبررسی تاثیرات ادبیات غنایی بر نقوش کاشی نگارههای هفت رنگ موجود در کاخ موزه گلستان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 119-128]
کاشی هشت پردرآمدی بر شناخت و مفهوم شناسی نقوش گیاهی کاشی های زرین فام هشت پر عصر ایلخانی برپایه نمونه های موجود در موزه آستانه مقدسه قم» [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 27-38]
کاغذ ابری.. عناصرطبیعی. نگارگری. قرون 4تا6آشنایی با منشأ نقوش و عناصرطبیعی موجود در نگارگری و کاغذ ابری (با تأکید بر مرکبسازی و رنگسازی نسخههای قرون4 تا6 هجری). [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 27-34]
کرونانگاهی متفاوت به عکسهای مستندنگار کرونایی: تحلیلی بر اساس نقد هنر بیردزلی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 79-87]
کشف و دگرگونیتقابل ادراک مخاطبان اثر هنری از کشف و دگرگونی در نسبت با اصل تداعی و ساختار نشانه [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 79-89]
کنشگری در هنرتحلیل مفهوم هنرمند کنشگر با تکیه بر اندیشۀ هانا آرنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-25]
کینارا و کیناریمطالعه تطبیقی نقشمایه موجود ترکیبی زن- پرنده در هنر ایران عصر سلجوقی با هنر تمدنهای بینالنهرین، یونان، هند و آسیای جنوبشرقی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 27-36]
گ
گرافیکتقابل ادراک مخاطبان اثر هنری از کشف و دگرگونی در نسبت با اصل تداعی و ساختار نشانه [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 79-89]
گرافیک دیزاینبیان انتقادی در نمونه هایی از آثار تایپوگرافی متحرک [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 69-78]
گروه D ترکیهمطالعهی تطبیقی خوانش پسااستعماری آثار نقاشی مکتب سقاخانه ایران و گروه D در ترکیه با تکیه بر فضای سوم هومی بهابها [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 33-42]
گروه سقاخانهمطالعهی تطبیقی خوانش پسااستعماری آثار نقاشی مکتب سقاخانه ایران و گروه D در ترکیه با تکیه بر فضای سوم هومی بهابها [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 33-42]
گفتمان صوفیانهتصوف و عرفان در مقام ویژگی گفتمانی رسالههای خوشنویسی سدههای هشتم تا یازدهم هجری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 115-124]
گونترکرستحلیل تطبیقی دو نگاره از بارگاه سلیمان نبی بر اساس الگوی نشانه شناسی اجتماعی تصویر [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 39-50]
ل
لذتخوانشی بر پنداره لذت در طراحیصنعتی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 37-48]
م
مارلیکمطالعه تطبیقی فرم و نقش جام های فلزی مکشوفه از مارلیک و حسنلو [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
مبلمان منزل؛ جوانان تهراننحوه افزایش طول عمر روانشناختی محصول از منظر طراحی: مطالعه موردی مبلمان منزل جوانان در تهران [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]
محراب نجفبازشناسی و معرفی محراب فراموش شده حرم مطهر امام علی (ع) [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 55-67]
محصولخوانشی بر پنداره لذت در طراحیصنعتی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 37-48]
مخاطبتقابل ادراک مخاطبان اثر هنری از کشف و دگرگونی در نسبت با اصل تداعی و ساختار نشانه [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 79-89]
مخاطبتجربه زیبایی شناختی در هنر تعاملی (بر اساس نظریه جان دیویی) [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-15]
مدل ذهنیبررسی تاثیر الگوهای ذهنی بر ترغیب تمایل به کار گروهی در طراحان صنعتی و ارتقا کیفی طراحی، نمونه ی موردی؛ طراحی تجهیزات پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 5-14]
مدلولهای جدیدخوانش نشانهشناسانه ی دو اثر احمد عالی با عنوان"خودنگاره" [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 109-118]
مستندنگارینگاهی متفاوت به عکسهای مستندنگار کرونایی: تحلیلی بر اساس نقد هنر بیردزلی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 79-87]
مضامین ادبیات غناییبررسی تاثیرات ادبیات غنایی بر نقوش کاشی نگارههای هفت رنگ موجود در کاخ موزه گلستان [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 119-128]
مطالعات پسااستعمارینظریة پسااستعماری به مثابة رویکردی برای مطالعات تطبیقی هنر [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 25-31]
مطالعات تطبیقی هنرنظریة پسااستعماری به مثابة رویکردی برای مطالعات تطبیقی هنر [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 25-31]
مفاهیم شیعیدرآمدی بر شناخت و مفهوم شناسی نقوش گیاهی کاشی های زرین فام هشت پر عصر ایلخانی برپایه نمونه های موجود در موزه آستانه مقدسه قم» [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 27-38]
مقبره تاتارلیبررسی پیکرنگاری نقاشی دیواری دوره هخامنشی در مقبره تاتارلی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 67-77]
منشأ نقوشآشنایی با منشأ نقوش و عناصرطبیعی موجود در نگارگری و کاغذ ابری (با تأکید بر مرکبسازی و رنگسازی نسخههای قرون4 تا6 هجری). [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 27-34]
موزه مجازیحسمکان در فضای حقیقی و مجازی و نقش آن در معناسازی وتجربه اثر هنری [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 71-79]
موزه وزیری یزدبافته های موزه وزیری از دوره صفویه تا قاجاریه [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 17-26]
نقد هنریزیباییشناسی معاصر بعد از جعبههای صابون مارک بریلوی اندی وارهول بر مبنای نظریه «هستی شناسی کاربردی» [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 101-110]
نقش افزودهگونه شناسی سفال های نقش افزوده قلعه کوه قاین [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 89-100]
نقش و رنگ در ارسیمطالعه تطبیقی نقش و رنگ ارسیهای قاجاری شهر تبریز با اردبیله تطبیقی نقش و رنگ ارسی های قاجاری شهر تبریز با اردبیل [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 87-98]
نقوش گیاهیدرآمدی بر شناخت و مفهوم شناسی نقوش گیاهی کاشی های زرین فام هشت پر عصر ایلخانی برپایه نمونه های موجود در موزه آستانه مقدسه قم» [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 27-38]
نگارگریخوانشی هرمنوتیکی از نگارۀ «هفتواد» بر اساس پدیدارشناسی هرمنوتیکی هنر نزد هایدگر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 101-110]
نگاره بارگاه سلیمانتحلیل تطبیقی دو نگاره از بارگاه سلیمان نبی بر اساس الگوی نشانه شناسی اجتماعی تصویر [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 39-50]
واقعیّتهای چند گانهپستمدرنیسم و تاثیر آن در هنر درمانی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 105-114]
وجودخوانشی هرمنوتیکی از نگارۀ «هفتواد» بر اساس پدیدارشناسی هرمنوتیکی هنر نزد هایدگر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 101-110]
وجوه اشتراکمطالعه تطبیقی فرم و نقش جام های فلزی مکشوفه از مارلیک و حسنلو [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 81-92]
ونگوگتحلیل و خوانش آثار هنری بر اساس نظریه ادراک زیبایی ابن هیثم (مطالعه موردی: تابلوی شب پرستاره ونسان ونگوگ) [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 125-133]
ه
هارپیمطالعه تطبیقی نقشمایه موجود ترکیبی زن- پرنده در هنر ایران عصر سلجوقی با هنر تمدنهای بینالنهرین، یونان، هند و آسیای جنوبشرقی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 27-36]
هانا آرنتتحلیل مفهوم هنرمند کنشگر با تکیه بر اندیشۀ هانا آرنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-25]
هایدگرخوانشی هرمنوتیکی از نگارۀ «هفتواد» بر اساس پدیدارشناسی هرمنوتیکی هنر نزد هایدگر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 101-110]
هفتوادخوانشی هرمنوتیکی از نگارۀ «هفتواد» بر اساس پدیدارشناسی هرمنوتیکی هنر نزد هایدگر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 101-110]
هنرخوانشی هرمنوتیکی از نگارۀ «هفتواد» بر اساس پدیدارشناسی هرمنوتیکی هنر نزد هایدگر [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 101-110]
هنر آناتولیبررسی پیکرنگاری نقاشی دیواری دوره هخامنشی در مقبره تاتارلی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 67-77]
هنر انتزاعیجایگاه نقاشی در پدیدارشناسی میشل آنری [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]
هنر تعاملیتجربه زیبایی شناختی در هنر تعاملی (بر اساس نظریه جان دیویی) [دوره 26، شماره 3، 1400، صفحه 5-15]
هنر درمانیپستمدرنیسم و تاثیر آن در هنر درمانی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 105-114]
هنر دوره قاجارراقم التصویر: بررسی ویژگیهای رقمهای میرزا علیقلی خوئی، هنرمند سیاهقلمکار عهد قاجار [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 5-15]
هنر ساسانینماد شناسی نقشمایه شتر در هنر حکاکی دوره ساسانی(با تاکید بر 55 نمونه از آثار سرنمون) [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 35-45]
هنر سلجوقیمطالعه تطبیقی نقشمایه موجود ترکیبی زن- پرنده در هنر ایران عصر سلجوقی با هنر تمدنهای بینالنهرین، یونان، هند و آسیای جنوبشرقی [دوره 26، شماره 2، 1400، صفحه 27-36]
هنرمند کنشگرتحلیل مفهوم هنرمند کنشگر با تکیه بر اندیشۀ هانا آرنت [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 17-25]
هنر هخامنشیبررسی پیکرنگاری نقاشی دیواری دوره هخامنشی در مقبره تاتارلی [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 67-77]
هومی بهابهامطالعهی تطبیقی خوانش پسااستعماری آثار نقاشی مکتب سقاخانه ایران و گروه D در ترکیه با تکیه بر فضای سوم هومی بهابها [دوره 26، شماره 1، 1400، صفحه 33-42]
ی
یشت 14نماد شناسی نقشمایه شتر در هنر حکاکی دوره ساسانی(با تاکید بر 55 نمونه از آثار سرنمون) [دوره 26، شماره 4، 1400، صفحه 35-45]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد